همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

شناسنامه‌دار كردن فرش اردبيل براي رسيدن به جايگاه واقعي آن در دنيا ضروري است
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبيل گفت: شناسنامه‌دار كردن توليدات فرش منطقه مي‌تواند مسير رسيدن فرش اردبيل به جايگاه واقعي در دنيا را رقم بزند.
به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، رامين صادقي در جريان بازديد از نمايشگاه فرش در جمع خبرنگاران اظهار كرد: هنر و صنعت در توليد فرش متبلور شده و توجه جدي در جهت استفاده از اين ظرفيت براي ايجاد اشتغال و درآمد مي‌تواند گامي در جهت توسعه اين هنر صنعت باشد.

وي با اشاره به طرح ملي شناسنامه‌دار كردن توليدات فرش در هر منطقه از كشور، افزود: طرح شناسنامه‌دار كردن توليدات در حوزه فرش هر منطقه از سوي مركز ملي فرش مطرح شده است كه نبايد از اين موضوع عقب بمانيم زيرا احياي فرش اردبيل و تعيين مشخصات آن و گرفتن شناسنامه براي فرش منطقه زمينه ارتقاي اين هنرصنعت به جايگاه واقعي در جهان فراهم و شاهد توسعه صادرات غيرنفتي در كشور باشيم.

صادقي با بيان اينكه صنعت فرش مظلوم و بافنده فرش مظلوم‌تر از آن  است، ادامه داد: موضوع بيمه قالي‌بافان مسئله‌اي است كه در سال‌هاي اخير مشكلاتي را براي اين قشر به وجود آورده كه اميدواريم با همكاري‌ دستگاه‌هاي ذي‌ربط گوشه‌اي از مشكلات اين بافندگان فرش كه هنر و سلامت جسماني خود را در اين راه گذاشته‌اند رفع شود.  

مقالات ديگر: قاليشويي حكيميه

رييس صنعت، معدن و تجارت استان بيان كرد: اعطاي تسهيلات مربوط به سال‌جاري آغاز شده كه سازمان صنعت، معدن، تجارت استان نيز در كنار ساير دستگاه‌هاي اجرايي با هم‌افزايي و تمام توان تلاش مي‌كند با مرتفع كردن نيازهاي مالي بافندگان فرش و ايجاد اشتغال از شرايط كنوني گامي فراتر روند.

صادقي با اشاره به ضرورت احياي اصالت فرش اردبيل بر برگزاري همايشي در اين خصوص تاكيد كرد و گفت: استفاده از نخبگان و پيشكسوتان و تحصيلكردگان عرصه فرش مي‌تواند بيشترين بازدهي را با كمترين هزينه در احياي اين هنر صنعت به همراه داشته باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۴:۳۸ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی