همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

پايگاه اطلاع رساني و خبري جماران -تهران
5 تكنيك براي افزايش طول عمر فرش ها از نگاه قاليشويي آئين خراسان

قاليشويي مجيديه

راه هاي بسيار زيادي در باب محافظت از فرش ها و افزايش طول عمر آنها وجود دارد كه ميتوان با استفاده از آنها از وقوع بسياري از خسارات و هزينه هاي هنگفت تعميرات فرش و قالي شويي جلوگيري كرد. با رعايت اين نكات و قواعد اصولي در نگهداري فرش‌ها، مي‌توانيد زمان بسيار بيشتر و طولاني تري را براي ماندگاري و حفظ زيبايي فرش ها داشته باشيد. در اين باره تلاش داريم تا روش هاي بسيار حياتي و اصولي حفظ و نگهداري فرش ها را از زبان قاليشويي آئين خراسان به شما عنوان كنيم كه همواره اين نكات باعث شده تا در بحث نگهداري و حفظ كيفيت فرش ها در بين برند هاي قاليشويي مشهد ممتاز و كم نظير باشد.


5 تكنيك براي افزايش طول عمر فرش ها از نگاه قاليشويي آئين خراسان
راه هاي بسيار زيادي در باب محافظت از فرش ها و افزايش طول عمر آنها وجود دارد كه ميتوان با استفاده از آنها از وقوع بسياري از خسارات و هزينه هاي هنگفت تعميرات فرش و قاليشويي جلوگيري كرد. با رعايت اين نكات و قواعد اصولي در نگهداري فرش‌ها، مي‌توانيد زمان بسيار بيشتر و طولاني تري را براي ماندگاري و حفظ زيبايي فرش ها داشته باشيد. در اين باره تلاش داريم تا روش هاي بسيار حياتي و اصولي حفظ و نگهداري فرش ها را از زبان قاليشويي آئين خراسان به شما عنوان كنيم كه همواره اين نكات باعث شده تا در بحث نگهداري و حفظ كيفيت فرش ها در بين برند هاي قاليشويي مشهد ممتاز و كم نظير باشد.


تا جاي ممكن با كفش ها روي فرش نرويد!
زمانيكه وارد منزل ميشويد حتي الامكان كفش‌هاي خود را درآوريد و با آنها وارد خانه نشويد چراكه بااين كار از فرش ها در برابر خاك، كثيفي و مواردي كه مي‌تواند باعث لكه دار شدن و كدر شدن فرش ها شود، جلوگيري كنيد.

در قسمت هاي پر رفت و آمد خانه از قاليچه استفاده كنيد!
يكي از راه هاي بسيار موثر و كم هزينه، استفاده از قاليچه بجاي فرش اصلي در مسير هاي پر رفت و آمد خانه ميباشد. ترجيحا از قاليچه‌هايي استفاده كنيد كه قوام بالايي دارند و در برابر انواع سايش و پارگي هاي حاد مقاوم باشند؛ و صد البته كم هزينه و مقرون به صرفه نسبت به يك فرش معمولي باشند.

از ديگر فوايد بكاربگيري اين روش اين است كه شستشوي قاليچه‌ها بسيار راحت‌تر از فرش ها مي باشد. شما براحتي مي‌توانيد هنگام كثيف شدن، آنها را بيرون ببريد و شستشو دهيد.


قاليشويي (2)



زيرمبلمان ها از پايه استفاده كنيد.
مبل ها علي الخصوص مدل هاي سنگين آن، مي‌تواند تا حد بسيار زيادي به فرش هاي شما آسيب بزند. بدين شكل كه به الياف و بافت فرش فشار زيادي وارد كرده و باعث آسيب دائمي آن مي ‌شود. اين اتفاق امكان دارد كه ابتداي كار چندان به چشمتان نيايد، ولي زمانيكه مي خواهيد محل قرارگيري مبلمان هاي خود را تغيير دهيد، آن وقت است كه متوجه رد نه چندان زيبا و نامطلوب آن روي فرش ميشويد.

در هنگام بازسازي يا انجام پروژه، فرش را بپوشانيد!
به هنگام نقاشي ديوار ها و يا بازسازي هاي منزل فرش را حتما بپوشانيد چراكه ممكن است تا حد بسيار جبران ناپذيري به فرش ها آسيب وارد كنيد. براي پوشش محل هايي از منزل كه در آن كار مي‌كنيد، ميتوانيد از يك روزنامه و يا پارچه استفاده كنيد و قبل از برداشتن روزنامه حتما و حتما اطمينان حاصل كنيد كه رنگ يا ديگر موادي كه روي آن ريخته شده در حيت كار، كاملا خشك شده‌ باشد.

از روكش‌هاي محافظ استفاده كنيد.
بسياري از شركت ها و قاليشويي هاي معتبر محصولاتي را ارائه مي‌كنند كه به فرش ها در برابر خاك، گرد و غبار و لكه‌ها قوام و پايداري ميدهند. اين روكش ها بسيار در حفاظت از فرش ها كمك كننده هستند و مي‌توانند باعث شوند فرش ها در مدت زمان طولاني‌تري ظاهر اوليه و خوب خودشون رو حفظ كنند. قاليشويي آئين خراسان نيز يكي از ارائه دهندگان اين محصولات جانبي و محافظتي فرش ميباشد كه ميتوانيد بسياري از اين خدمات را از آنجا دريافت كنيد. اين كاور ها، از فرش در برابر هرچيزي حفاظت نمي‌كند و بايد به صورت دوره‌اي آنها را عوض كرد.

قاليشويي آئين خراسان با بيش از 40سال سابقه در شستشوي انواع فرش هاي زينتي و ابريشمي و داشتن متخصصين باتجربه و حاذق توانسته تا در جمع بهترين قاليشويي ها يعني كارخانه اديب، آئين خراسان، بانو و شهرفرش، سال ها مورد اعتماد و تحسين شما عزيزان قرار بگيرد و با بكار گيري بهترين شيوه هاي شستشوي فرش همواره بالاترين سطح از كيفيت و خدمات را به مشتريان خود ارائه دهد. همچنين با در اختيار داشتن مجرب ترين پرسنل و بروزترين دستگاه هاي روز توانسته خدمات مبل شويي مشهد در منزل را در اختيار مشتريان خود قرار دهد.

براي مراقبت بهتر از فرش ها بدون درنگ لكه‌ها را پاك كنيد!
چنانچه نوشيدني و يا هرگونه مواد خوراكي روي فرش شما ريخت، بايد بلافاصله اقدام به لكه گيري و تميزكردن فرش ها كنيد. لكه را كمي خيس و مرطوب كرده و سپس به آن ضربه بزنيد و از مالش آن بسيار امتناع كنيد چراكه اين كار ميتواند باعث نفوذ لكه به بافت و عمق فرش شود و در اين صورت پاك كردن آن ديگر كار ساده و راحتي نخواهد بود.

با انجام اين كار قادر خواهيد بود تا بيشترين حد ممكن، از شر لكه خلاص شويد. توصيه قاليشويي آئين خراسان به شما اين است كه هرچه سريع‌تر اقدام به پاك كردن لكه ها كنيد احتمال تميزي و ازبين رفتن لكه و كثيفي بسيار بالاتر خواهد بود.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۳۲:۰۲ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی