همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

چرا قاليشويي هاي تازه تاسيس از قاليشويي هاي قديمي بهتر هستند؟

 

قاليشويي تهرانپارس

چرا قاليشويي هاي تازه تاسيس از قاليشويي هاي قديمي بهتر هستند؟

يكي از اين قالي شويي هايي كه به تازگي در تهران راه اندازي شده و بسيار هم سر و صدا به پا كرده، قاليشويي آركا است. ظاهرا قاليشويي آركا يكي از قاليشويي هاي آنلاين شهر تهران است كه با تبليغات سراسري در شهر تهران توانسته نام خود را بر سر زبان ها بي اندازد.

 

به گزارش خيرگزاري موج، جواب اين سوال با بررسي ميداني در اين حوزه مشخص ميشود، اما كماكان به طور كلي ميتوان به قاليشويي هايي كه تازه راه اندازي شدند نسبت به قاليشويي هاي قديمي بيشتر اعتماد كرد، در ساده ترين حالت قاليشويي هاي جديد براي جذب مشتري بيشتر هم كه شده كار شستشو را بهتر انجام ميدهند، همچنين مديريت و سيستم شستشو هم در قاليشويي هاي تازه تاسيس جديدتر و پيشرفته تر است.

 

يكي از اين قاليشويي هايي كه به تازگي در تهران راه اندازي شده و بسيار هم سر و صدا به پا كرده، قاليشويي آركا است. ظاهرا قاليشويي آركا يكي از قاليشويي هاي آنلاين شهر تهران است كه با تبليغات سراسري در شهر تهران توانسته نام خود را بر سر زبان ها بي اندازد.

 

البته پس از تبليغات گسترده ايي كه توسط اين مجموعه انجام شد، بر آن شديم تا با مدير اين مجموعه گفتگويي داشته باشيم و سوالاتي از نوع خدمات و اهداف كلي اين مجموعه بپرسيم. از زبان مدير مجموعه قاليشويي آركا: قاليشويي آركا تقريبا اولين قاليشويي تهران است كه سعي دارد سيستم ثبت سفارش را از تلفني به آنلاين تغيير دهد، با اين هدف كه باعث رفاه حال مشتريان خود شود. قاليشويي آركا در حال حاضر در شهر تهران در ۳ منطقه: شمال تهران، غرب تهران و مركز تهران فعاليت دارد و مشترياني كه در اين ۳ منطقه زندگي ميكنند ميتوانند سفارشات خود را در سايت قاليشويي آركا ثبت كنند.

 

آركا نسبت به رقيبان خود چه وجه تمايزي دارد؟ شستشوي فرش در اين كار خانه با حداقل مواد شيميايي و اسيدي انجام ميشود تا از عمر فرش كاسته نشود و ديگر ويژگي اين مجموعه اين است از جديدترين تجهيزات قاليشويي كه تا به امروز در تهران وجود دارد استفاده ميكند. اين مجموعه يك ايده خلاقانه ديگه ايي كه استفاده كرده اين است كه ضمانت پس از شستشو به مشتريان خود ميدهد، يعني تا 1 ماه پس از شستشو اگر فرش شما كثيف شود مجدد به صورت رايگان شستشو را انجام ميدهد.

 

سوالي كه در حين گفتگو با مديران اين مجموعه براي ما ايجاد شد اين بود: اگر قاليشويي هاي تازه تاسيس نسبت به قاليشويي هاي قديمي بهتر و پيشرفته تر هستند پس تجربه قاليشويي اين وسط چه ميشود؟ كه پاسخ جالبي از آقاي محبي شنيديم. تجربه اولين و مهمترين معيار ما براي راه اندازي اين قاليشويي در تهران بود از همين جهت بهترين استاد كاران قاليشويي و پرسنلي كه در قاليشويي هاي بزرگ مثل قاليشويي نوين يا پاكمهر فعاليت مي كردند، استفاده كرديم انجام با كيفيت اين خدمات نياز به پرسنلي مجرب و متخصص دارد كه همه اينا در قاليشويي آركا موجود است.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۰۷:۰۶ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی