همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

روش هاي پاك كردن لكه ميوه از روي فرش

قاليشويي لويزان

عصر خبر

شما در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد از طريق سايت يا تلفن هاي شبانه روزي با مجموعه قاليشويي فارسي تماس گرفته و از مشورت پشتيباني و كمك ها و آموزش هاي مجموعه استفاده كنيد.

روش هاي پاك كردن لكه ميوه از روي فرش

 

پاك كردن لكه ميوه از روي فرش

 

شما اگر قصد داشته باشيد فرش خود را شستشو بدهيد حداقل يك روز وقت شما را خواهد گرفت. البته شما مي توانيد فرش خود را به مجموعه قالي شويي فارسي بسپاريد تا آن را شستشو دهد. اما گر زمان براي شستشوي فرش نداريد خود شما هم مي توانيد آن را به راحتي پاك كنيد.

 

توجه كنيد براي از بين بردن لكه ميوه از روي فرش سرعت عمل بسيار مهم است و هر چه سريع تر بايد براي از بين بردن لكه ميوه از روي فرش اقدام كنيد چون ممكن است لكه هاي توت فرنگي، گلابي، آلبالو و يا هر ميوه ي ديگر در گل هاي قالي و بافت قالي برود.

 

نحوه پاك كردن لكه ميوه از روي فرش

 

براي تميز كردن لكه ميوه از روي فرش روش هاي متعددي وجود دارد.از شستشو با آب سرد، سركه، جوش شيرين، نمك تا شستشو با مواد شوينده امكان پذير است. توجه كنيد از هر طريقي براي از بين بردن لكه ميوه از روي فرش اقدام كنيد دو نكته را بايد رعايت كنيد:

 

روش هاي پاك كردن لكه ميوه از روي فرش

 

ابتدا بايد تكه هاي ميوه را از روي فرش جمع كنيد سپس يكي از روش هاي زير براي از بين بردن لكه ميوه از روي فرش اقدام كنيد.

 

نكته ي مهم ديگر براي پاك كردن لكه ميوه از روي فرش بايد؛ اسفنج يا پارچه را از آخر بيرون لكه به سمت مركز بكشيد، تا پخش نشود. هر طريق ديگر اقدام كنيد لكه بيشتر پخش خواهد شد.

 

اما كه در ادامه مجموعه قالي شويي فارس نحوه پاك كردن لكه ميوه از روي فرش را به طور كامل توضيح خواهد داد:

 

نحوه پاك كردن لكه ميوه از روي فرش فقط با آب سرد

 

ساده ترين اين است كه بلافاصله بعد اينكه تكه ميوه روي فرش له شد، بايد سريع تكه هاي ميوه را از روي فرش جمع كنيد و سريع با آب سرد در يك ظرف و يك اسفنج يا پارچه اي تميز آماده كند. اسفنج يا پارچه را با آب سرد خيس كنيد از نقطه بيروني و آخر لكه به مركز روي لكه بكشيد تا تميز شود.

 

نحوه پاك كردن لكه ميوه از روي فرش با سركه و نمك

 

اگر با آب سرد تنها براي از بين بردن لكه ميوه از روي فرش استفاده كرديد و تميز نشد. روش بعدي استفاده از سركه سفيد و نمك است. براي اين كار هم ابتدا تكه هاي ميوه را بايد از روي فرش جمع كنيد.

 

يك پيمانه آب سرد را با يك پيمانه سركه سفيد و مقدار كمي نمك مخلوط كنيد. بعد از مخلوط كردن اين سه عنصر معجزه آسا اسفنج يا پارچه ي تميزي را با محلول مخلوط خود خيس كنيد و از نقطه ي بيروني لكه ميوه به مركز لكه بكشيد تا تميز شود.

 

توجه بعد از تميز كردن لكه ميوه از روي فرش بايد سريعاً قسمت لكه را با آب سرد آبكشي كنيد در غير اين صورت ممكن است محلول بافت فرش را خراب كند.

 

نحوه پاك كردن لكه ميوه از روي فرش با نمك

 

اگر سركه در منزل نداريد نگران نباشيد. نمك در همه ي خانه هاي ايراني يافت مي شود. كافي است بعد از برداشتن تكه هاي ميوه از روي فرش با دستمال يا اسفنج تميزي روي لكه فرش بكشيد تا پاك شود.

 

بعد از آن نمك ها را روي لكه بريزيد تا كامل لكه را بپوشاند سپس با اسفنج يا پارچه تميز از ناحيه بيرون به مركز لكه به آرامي به صورت مالش بكشيد. بعد از مدتي محل را با آب سرد شستشو دهيد. اگر لكه خشك شده بود مي توانيد با آب گاز دار يا ليموناد لكه را پاك كنيد تا تميز شود.

 

نحوه پاك كردن لكه ميوه از روي فرش با جوش شيرين

 

جوش شيرين يك ماده ي طبيعي با خاصيت پاك كنندگي بسيار قوي كه دارد براي لكه بري بسيار مناسب است. براي تميز كردن لكه ميوه از روي فرش با جوش شيرين بايد ابتدا تكه هاي ميوه را از روي فرش پاك كنيد.

 

اسفنج يا پارچه ي تميزي را در ظرفي كه جوش شيرين ريخته ايد خيس كنيد و از ناحيه بيروني به سمت مركز لكه بكشيد تا كاملاً تميز شود. در پايان بايد محل لكه را با آب سرد شستشو بدهيد.

 

نحوه پاك كردن لكه ميوه از روي فرش با مايع ظرف شويي

 

پاك كردن لكه ميوه از روي فرش هم ابتدا تكه هاي ميوه را از روي فرش جمع كنيد. بعد از آن كافي است چند قطره مايع ظرف شويي را روي لكه بريزيد و با يك اسفنج يا پارچه تميز روي آن ضربه بزنيد تا لكه كاملاً تميز شود. در آخر بايد فرش را با آب سرد شستشو دهيد تا لكه هاي مايع روي بافت فرش باقي نماند.

 

نحوه پاك كردن لكه ميوه از روي فرش با شامپو فرش

 

روش تميز كردن لكه ميوه از روي فرش با شامپو فرش بايد ابتدا تكه هاي ميوه را از روي فرش پاك كنيد سپس با اسفنج يا پارچه تميز از بيرون لكه به داخل آن بكشيد تا تميز شود. در اين روش ديگر نيازي به آب كشي با آب سرد نيست.

 

اين روش براي پاك كردن لكه هاي ميوه اي كه زياد نباشد و عمق بافت فرش نرفته باشد توصيه مي شود به علت آنكه قدرت پاك كنندگي زيادي ندارد.

 

نحوه پاك كردن لكه ميوه از روي فرش با آب ليمو

 

براي پاك كردن لكه ميوه از روي فرش با آب ليمو هم ابتدا بايد تكه هاي ميوه را از روي فرش جمع كنيد و سپس چند قطره آب ليمو روي لكه بكشيد و با يك دستمال يا اسفنج خشك روي آن بكشيد تا كاملاً تميز شود. بعد از اتمام كار و تميز شدن مي توانيد با آب سرد محل را شستشو دهيد.

 

نحوه پاك كردن لكه ميوه از روي فرش با لكه بر

 

روش هاي پاك كردن لكه ميوه از روي فرش

 

اگر روش هاي گفته شده فايده اي نداشت مي توانيد بعد از پاك كردن تكه هاي ميوه و لكه هاي ميوه مواد لكه بر را كاملاً روي لكه ميوه بريزيد و بعد از چند دقيقه آن را با آب سرد شستشو دهيد.

 

توجه كنيد استفاده بيش از اندازه لكه بر، مايع ظرف شويي، سركه و.. ممكن است بافت فرش و رنگ فرش را از بين ببرد.

 

بهتر است قبل از استفاده از هر كدام از اين موارد در قسمتي از فرش امتحان كنيد اگر بافت فرش يا رنگ آن از بين نرفت از آن روش براي تميز كردن لكه ميوه براي فرش استفاده كنيد.

 

پاك كردن لكه ميوه از روي فرش مجموعه قالي شويي فارسي

 

توجه كنيد اگر هر يك از روش هاي بالا را براي تميز كردن لكه ميوه از روي فرش امتحان كرديد ولي فايده اي نداشت. يا حتي از اينكه به بافت فرش شما صدمه برسد هراس داريد كافي از به سايت قالي شويي فارسي مراجعه كنيد يا تماس بگيرد و از آنها مشاوره بگيريد.

 

يا از كارشناسان قالي شويي فارسي درخواست كنيد به محل شما بيايد و لكه را با مواد مخصوص كه دارد براي پاك كردن لكه ميوه از روي فرش اقدام كنند. مي توانيد هم كل فرش را مجموعه قالي شويي فارسي بسپاريد تا با دستگاه هاي تمام اتوماتيكي كه دارد فرش شما را شستشو دهد.

 

سفارش خدمات مجموعه قالي شويي فارسي 

 

شما عزيزان مي توانيد در هر ساعت از شبانه روز از طريق مراجعه به سايت مجموعه قالي شويي فارسي اقدام به ثبت نام و رزرو نوبت براي شستشويي انواع فرش، خدمات شستشوي فرش دستباف، فرش ابريشم، فرش ماشيني، فرش فانتزي را انجام مي دهد.

 

روش هاي پاك كردن لكه ميوه از روي فرش

 

همچنين خدمات در زمينه رفوگري را هم مجموعه قاليشويي فارسي انجام مي دهد. اين مجموعه با داشتن بيش از سه هزار متر مربع كارخانه اختصاصي و بيش از ۱۵ سال سابقه خدمت رساني به مردم شريف در زمينه ي شستشويي فرش و رفوگري فرش است.

 

مجموعه قالي شويي فارسي كليه خدمات ريشه بافي فرش، لكه برداري فرش، مبل شويي در منزل، ترميم و رفو فرش، شستشو با مواد نانو را انجام مي دهد.

 

مجموعه قالي شويي فارسي آماده خدمت رساني و سرويس دهي ۲۴ ساعته و شستشو فرش با دستگاه هاي تمام اتوماتيك براي كليه مناطق تهران است. مجموعه قالي شويي فارسي با مديريت آقاي كاشمري عضو رسمي اتحاديه قاليشويي تهران است.

 

اين مجموعه هنگام تحويل گرفتن فرش به صاحب فرش ضمانت سلامت فرش خواهد داد به اين معنا كه تضمين مي كند كه فرش شما كاملاً تميز بشود و هيچ گونه خسارتي به فرش شما وارد نشود. خدمات ديگر مثل موكت شويي، مبل شويي و.. را مجموعه قاليشويي فارسي انجام مي دهد.

 

شما در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد از طريق سايت يا تلفن هاي شبانه روزي با مجموعه قاليشويي فارسي تماس گرفته و از مشورت پشتيباني و كمك ها و آموزش هاي مجموعه استفاده كنيد.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۴۱:۱۸ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی