همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه
آيا انتخاب قاليشويي مناسب براي شستشوي فرش‌هاي دستباف مهم است؟
 
 
 
همانطور كه مي‌دانيد قالي و قاليچه‌هاي دستباف از ارزش بسيار بالايي برخوردار هستند. به همين منظور با كوچكترين آسيب هزينه بسيار زيادي را روي دست شما مي‌گذارند و احتمالا متضرر شويد.
 
به گزارش بازار، همانطور كه مي‌دانيد قالي و قاليچه‌هاي دستباف از ارزش بسيار بالايي برخوردار هستند. به همين منظور با كوچكترين آسيب هزينه بسيار زيادي را روي دست شما مي‌گذارند و احتمالا متضرر شويد. از اين رو براي شستن اين قالي‌ها بايد نهايت دقت و توجه را خرج كنيد تا از كوچكترين آسيب جلوگيري نماييد. براي شستن اين قالي يا قاليچه‌ها بايد از خدمات قاليشويي‌هاي معتبر نظير قاليشويي ابريشم اصل به نشاني abrishamasl.com بهره بگيريد. قاليشويي خوب مركزي است كه بتواند فرش‌هاي دستباف را به بهترين شكل ممكن براي شما بشويد و آسيبي به آن وارد نكند. بنابراين در انتخاب يك مركز قاليشويي خوب بسيار تحقيق كنيد. قاليشويي‌هاي معتبر مانند ابريشم اصل با بهره از دستگاه‌ها و تجهيزات مدرن، مواد شوينده مناسب و همچنين پرسنل متخصص و مجرب به بهترين شكل ممكن قالي و قاليچه‌هاي دستباف شما را مي‌شويند. در ادامه اين مطلب بيشتر درباره انتخاب يك قاليشويي معتبر و خوب براي شستشوي فرش‌هاي دستباف با شما صحبت خواهيم كرد. بنابراين همراه ما باشيد.
 
آيا انتخاب قاليشويي مناسب براي شستشوي فرش‌هاي دستباف مهم است؟
 
اهميت شستن فرش‌هاي دستباف
فراموش نكنيد كه تميزي و نظافت فرش‌ها هميشه دكوراسيون داخلي منزل را تحت تاثير قرار مي‌دهد و از اهميت بالايي برخوردار است. فرش‌هاي دستباف جزء محبوب‌ترين فرش‌هاي دنيا محسوب مي‌شوند. بنابراين بايد در نگهداري و حفظ آنها كوشا باشيد. چرا كه استفاده بلند مدت از فرش‌ها موجب كدر شدن و كثيفي آنها مي‌شود. براي شستشو و مراقبت از آنها بهتر است بهترين قاليشويي نظير قاليشويي شريعتي را انتخاب كنيد.
 
بسياري بر اين باورند كه تنها جاروبرقي مداوم فرش را تميز و از آلودگي پاك مي‌كند. اما تنها جاروبرقي كارساز نيست. شستشوي دقيق و اصولي مي‌تواند مانع از آسيب به فرش و تميزي هميشگي آن شود. علاوه بر اين شستن فرش‌ها مي‌تواند از وجود باكتري جلوگيري كند و طول عمر فرش‌هاي دستباف را به طور قابل توجهي بالا ببرد.
 
با انتخاب يك قاليشويي معتبر و خوب جهت شستشو و اعلاشويي فرش‌هاي دستباف آسوده خيال باشيد. زيرا در صورت انتخاب درست فرش‌هاي شما عين روز اول تميز و پاكيزه مي‌شود و كوچكترين آسيبي به آن وارد نخواهد شد. قاليشويي‌هاي معتبر مانند قاليشويي ابريشم اصل با بهره از تجهيزات پيشرفته و با كيفيت طول عمر فرش دستباف را افزايش مي‌دهند و آنها را برق ميندازند.
 
آيا انتخاب قاليشويي مناسب براي شستشوي فرش‌هاي دستباف مهم است؟
 
نگاهي بر مراحل شستشوي فرش دستباف
همانطور كه گفته شد براي شستشوي فرش‌هاي دستباف، بايد دقت و توجه كافي را به خرج داد. اين فرش‌ها بايد به درستي و به روش‌ نوين شسته شوند تا بتوانند كمترين آسيب را ببينند و طول عمرشان روز به روز افزايش پيدا كند.
 
هنگامي كه شما بهترين و معتبرترين مركز شستشوي فرش‌هاي دستباف را پيدا و انتخاب مي‌كنيد، پرسنل مجرب طي مراحل خاص قالي يا قاليچه‌هاي شما را مي‌شويند.
 
در اين مراكز شستشوي فرش، پس از شناخت نوع و الياف قالي، با دستگاهي مخصوص گرد و غبار روي فرش را از بين مي‌برند. اين كار بعد از خيس شدن فرش مانع از ايجاد لكه و زردي روي فرش مي‌شود. در مرحله بعد نيز با استفاده از دستگاه‌هايي كه شلاق‌هاي دوار شكل و بزرگ دارند، آلودگي‌هاي موجود روي فرش‌ها را با دقت مي‌زدايند.
 
پس از انجام اين مراحل حال نوبت به شستشوي قالي و قاليچه‌هاي دستباف مي‌رسد. در مراكز معتبر و خوب شستشوي قالي، كارشناسان و متخصصان پس از بررسي فرش، بهترين و متناسب‌ترين نوع ماده شستشوي را انتخاب مي‌كنند. بهره‌گيري از مواد شوينده صحيح و مناسب موجب مي‌شود تا رنگ فرش‌ها تحت تاثير قرار نگيرند و هيچ تغيير نكنند. در اين حالت پس از شستن رنگ‌هاي فرش‌هاي دستباف ثابت مي‌ماند و تغييري شامل حال آنها نمي‌شود.
 
پس از شستن فرش با مواد شستشوي مناسب، نوبت به مرحله آبكشي مي‌رسد. آبكشي فرش‌هاي دستباف چندين مرحله دارد كه در ادامه درباره آن بيشتر توضيح خواهيم داد.
 
آبكشي بايد به گونه‌اي انجام شود كه در ريشه و تار و پود فرش هيچ مواد شوينده‌اي باقي نماند. در مراكز قاليشويي معتبر فرآيند آبگيري در پايان با دستگاه‌هاي مخصوصي انجام مي‌شود.
 
در صورتي كه فرش‌هاي دستباف قديمي و داراي پوسيدگي‌هاي خفيف و ريزي باشند، لازم است براي آبگيري از دستگاه‌هايي با دور پايين و آهسته بهره بگيرند.
 
علاوه بر همه اين موارد در قاليشويي‌هاي معتبر و خوب، به منظور تثبيت رنگ‌هاي فرش‌هاي دستباف از مواد مخصوصي استفاده مي‎كنند. در حقيقت اين كار موجب مي‌شود تا فرش‌ها پس از شستشو به خوبي بدرخشند و تداخل رو تركيب رنگ آنها ايجاد نشود. در حقيقت مراكز و قاليشويي‌هاي معتبر شستشوي قالي و قاليچه‌هاي دستباف با انجام شستشوي صحيح، دقيق و اعلاشويي فرش توانسته‌اند گامي مهم در حفظ اين سرمايه ملي بردارند.
 
ساير خدمات در قاليشويي‌هاي معتبر
در شركت‌هاي قاليشويي‌ معتبر علاوه بر شستشوي فرش‌هاي دستباف خدمات ديگري نيز ارائه مي‌شود. به عنوان مثال بسياري از اين قاليشويي‌ها فرش‌هاي ماشيني را نيز مي‌شويند و خدمات ديگري نظير رفوگري، ترميم ريشه و... را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند.
 
در حقيقت در بهترين مراكز قاليشويي مانند قاليشويي ابريشم اصل، ابتدا قبل از شستشو فرش از نظر سلامت نيز بررسي مي‌شود. اگر قالي يا قاليچه‌هاي شما به رفو يا ترميم نياز داشته باشد، جاي هيچ نگراني نخواهد بود. اين مراكز معتبر تعدادي متخصص در اين زمينه دارند كه مشكل را به سرعت حل مي‌كنند.
 
يكي ديگر از خدمات خوب و فوق‌العاده كه قاليشويي‌هاي معتبر به مشتريان خود ارائه مي‌كنند، رنگبرداري است. در صورتي كه رنگ‌آميزي فرش داراي ثبات كافي نباشد و حين خيس شدن و شستشو رنگ‌ها ادغام شده باشند، آنها اين مشكل را نيز حل خواهند كرد.
 
همچنين قاليشويي‌هاي معتبر و حرفه‌اي لكه‌هاي فرش را نيز از بين مي‌برند. آنها حلال‌هاي مناسبي براي برطرف كردن لكه فرش دارند. به همين منظور با ديدن كوچكترين لكه، آنها را حين شستشو از بين مي‌برند و قالي يا قاليچه‌ها را همانند روز اول نو به شما تحويل مي‌دهند.
 
ارائه خدمات قاليشويي ابريشم اصل
 
همانطور كه در طي اين مقاله مطالعه كرديد، انتخاب يك قاليشويي مناسب و معتبر كار به نسبت سخت اما باارزشي است. چرا كه با انتخاب درست ديگر نيازي نيست نگران قالي يا قاليچه‌هاي خود باشيد. قاليشويي ابريشم اصل به نشاني abrishamasl.com خدمات مختلفي نظير شستشوي قالي، اعلاشويي، مبل‌شويي، موكت‌شويي، اعلاشويي و... را در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد.
 
 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۲۱:۵۲ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی