همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

رفوگري تضميني فرش در قاليشويي ياب بشور

قاليشويي افسريه

گيل حبر

آيا از خدمات گسترده و قابل توجه قاليشويي مطلع هستيد؟! فرش‌ها به جهت قرارگيري در كف و زير پا، اغلب با آسيب‌هاي مختلفي مواجه خواهند شد. استهلاك بسيار زياد در فرش‌ها موجب از بين رفتن و خرابي آنها در مدت زمان كوتاه مي‌شود. لذا در صورت مشاهده‌ي آسيب‌هاي وارده به فرش‌ها، حتما اقدام به رفع و اصلاح آن نماييد. در اين صورت مي‌توانيد عمر فرش خود را به راحتي افزايش دهيد. يكي از راهكارهاي بسيار مناسب براي رفع مشكلات مختلف در فرش‌ها، استفاده از خدمات قاليشويي است.

از جمله خدمات شايسته در اين مركز(قاليشويي)، مي‌توان به رفوگري نيز اشاره نمود. آيا مي‌دانيد كه هدف از رفوگري فرش‌ها چيست؟!؟ به عمل اصلاح، ترميم و مرمت فرش‌هاي آسيب ديده، رفوگري گفته مي‌شود. با پيشروي آسيب ديدگي كوچك، مي‌توانيد شاهد از بين رفتن و كاهش عمر فرش خود باشيد. اما اگر به سرعت براي رفع اين مشكل اقدام نماييد، مي‌توانيد شاهد عمر بلند مدت فرش خود باشيد.

چگونه يك قاليشويي معتبر با خدمات رفوگري ايده‌آل انتخاب كنيم؟!

حال سوال اينجاست كه در بين انبوه قاليشويي‌ها، چطور مي‌توان بهترين مركز براي رفوگري را شناخت؟! رفوگري از جمله حرفه‌هايي است كه نياز به دقت و تجربه‌ي بسيار زياد دارد. در صورتي كه از دقت عمل بالا در اين عمل استفاده نشود، شاهد آسيب جدي‌تري در فرايند رفوگري، خواهيد بود. لذا بهتر است در اين مورد، حساسيت بالايي را به خرج دهيد.

1.براي اينكه بتوانيد يك مركز رفوگري ايده‌آل و مناسب را انتخاب كنيد، بايد ابتدا به نيروهاي مشغول به كار در اين مكان‌ها توجه نماييد. با توجه به بازار رقابتي اين روزها، شاهد عدم كفايت سطح دانش بسياري از افراد در زمينه‌ي رفوگري فرش خواهيم بود. لذا بهتر است مكاني را براي رفوگري فرش انتخاب كنيد كه از كادر مجرب، متخصص و باتجربه‌اي برخوردار باشد.

2.استفاده از تجهيزات مناسب براي رفوگري، از ديگر نكات طلايي براي شناخت بهترين مركز رفوگري است. براي اينكه اين فرايند به بهترين نحو انجام پذيرد، بايد از تجهيزات مناسب و كاربردي استفاده نمود. در صورت استفاده از تجهيزات نامناسب و بي كيفيت، شاهد عدم رفوگري سالم و ايده‌آل خواهيد بود.

3.از ديگر نكات مهم براي انتخاب مركز معتبر قاليشويي براي رفوگري فرش، توجه به قيمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. بهتر است پس از مقايسه موارد مهم و همچنين با توجه به عملكرد كاركنان، انتخاب هوشمندانه‌اي را براي خود رقم بزنيد. در اين صورت علاوه بر برخورداري از مزاياي فوق العاده، طول عمر فرش خود را نيز افزايش خواهيد داد.



چه عواملي سبب ايجاد مشكل در فرش شما خواهند شد؟

عوامل مخرب بسيار زيادي مي‌توانند آسيب‌هاي جدي را براي فرش شما در بر داشته باشند. اغلب پس از مراجعه به قاليشويي معتبر، مي‌توانيد شاهد بسياري از مشكلات فرش خود باشيد. از جمله اين عوامل عبارتند از:

قرار گرفتن بيش از حد فرش در برابر نور مستقيم خورشيد
فرسودگي بسيار بالا به جهت عمر طولاني
پوسيدگي فرش
سوختگي فرش
پارگي در اثر عدم نگهداري صحيح
بيد زدگي فرش

و ... مي‌توانند بر روي كاهش عمر فرش تاثيرگذار باشند. در صورتي كه فرشي با اين مشخصات به قاليشويي مراجعه نمايد، قطعا بايد رفو گردد. در غير اين صورت با مشكلات بزرگتر و در نتيجه با خارج شدن از دور كاربري مفيد، مواجه خواهد شد. با توجه به مقرون به صرفه بودن هزينه‌ي رفوگري نسبت به خريد مجدد فرش، اغلب افراد از اين گزينه براي سلامت فرش‌هاي خود استفاده مي‌كنند.



در چه مواقعي فرش شما به رفوگري نياز دارد؟

آيا مي‌دانيد چه زماني بايد از خدمات رفوگري قاليشويي استفاده نماييد؟!؟ با تشخيص اولين آسيب ديدگي و مشكل در فرش، بايد سريعا براي رفوگري آن اقدام نمود. در اين صورت شما مي‌توانيد از بروز مشكلات جدي‌تر و از بين رفتن فرش، جلوگيري نماييد. پس از مشاهده‌ي اولين پارگي، سوختگي، بيد زدگي، پوسيدگي و ... بايد به قاليشويي معتبر مراجعه نماييد. در اين مركز متخصصين و افراد با تجربه به راحتي و با استفاده از تجهيزات مناسب، اقدام به رفو فرش شما خواهند نمود.

خدمات رفوگري در قاليشويي چيست؟

شايد اين سوال براي شما پيش آيد كه در قاليشويي چه خدمات رفوگري به مخاطبين ارائه مي‌شود؟! اغلب در بخش رفوگري مي‌توان شاهد مراحل زير بود:

رنگ برداري: (اغلب فرش‌هاي دستباف كه دچار تداخل رنگي شده‌اند، به اين بخش ارجاع داده مي‌شوند.)
مرمت سوختگي: (قسمت‌هايي از سوختگي سطحي مانند سوختگي با اتو، سيگار و ... . همچنين سوختگي عميق مانند سوختگي با ذغال و ... در اين بخش مرمت مي‌شوند.)
مرمت ريشه: (از ديگر فرايند رفوگري در قاليشويي، ترميم ريشه قالي است. در اين بخش ريشه‌هاي آسيب ديده قالي‌هاي ماشيني و دستباف مرمت مي‌شوند. در اين صورت زيبايي و كيفيت فرش شما، دو چندان خواهد شد.)
درمان پوسيدگي: (از ديگر مشكلات رايج در برخي از فرش‌هاي دستباف و قديمي، پوسيدگي آنها است. پوسيدگي مي‌تواند مشكلات مختلفي را براي فرش به وجود آورد. لذا بايد با مشاهده‌ي اولين پوسيدگي، براي ترميم آن اقدام كرد.)
پارگي فرش: (در برخي از موارد مانند: عدم نگهداري و مراقبت صحيح از فرش، عدم تا كردن صحيح، اسباب كشي نادرست و ... شاهد پارگي فرش خواهيد بود. خدمات رفوگري اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند كه به راحتي براي ترميم آن اقدام كنيد.)
برطرف كردن كجي فرش: (از ديگر مشكلاتي كه اغلب قاليشويي‌ها با آن مواجه هستند، كجي فرش‌هاي دستباف است. اين فرش‌ها به جهت عدم شستشو و استفاده‌ي صحيح با مرور زمان، دچار آسيب و كجي شده‌اند. خدمات رفوگري در اين مركز، اين مشكل را نيز برطرف خواهد نمود.)

اطلاعيه تبليغاتي :

چنانچه صاحب يك مجموعه قاليشويي هستيد و نياز به مرجعي براي تبليغ قاليشويي خود داريد به پلتفرم بشور مراجعه نماييد.بشور تنها مرجع انلاين تبليغ قاليشويي بصورت تخصصيبا بازدهي بالا ميباشد...


نحوه‌ي رفوگري در قاليشويي:

براي رفوگري و يا همان مرمت و اصلاح، نيازمند استفاده برخي از تجهيزات كاربردي و خاص هستيد. وسايلي از قبيل:

نخ و سوزن مناسب
درفش
چاقوي مخصوص بافت
انبردست
موم
كلاف‌هايي كه هم جنس و همرنگ فرش باشند.
انگشتانه

مي‌توانند در اين مرمت همراه استاد كار در قاليشويي باشند. اولين گام در رفوگري شستشوي مناسب فرش است. براي ترميم آسيب ديدگي‌هاي بزرگ، از قاب چوبي استفاده مي‌كنند. سپس شاهد مرحله‌ي گره زني و تاركشي خواهيم بود. در اين صورت فرش به حالت قبلي و اوليه خود بازمي‌گردد. براي از بين بردن حالت پيچ خوردگي و چروك فرش نيز از نوارهاي مناسب استفاده مي‌كنند. گاهي سطح رفوگري بسيار عميق است. لذا استفاده از خدمات حرفه‌اي رفوگري در اين زمينه، بسي سودمند خواهد بود.

تشريفات ترحيم تهران

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۶:۵۲ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی