همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

تعهد، تخصص و كيفيت بالا در قاليشويي گوهردشت

قاليشويي در 17 شهريور

(اخبار رسمي): فرش براي ما ايراني‌ها، فقط يك كالاي مصرفي در منزل نيست؛ بلكه يك محصول زينتي برآمده از دل تاريخ با قدمتي چند هزار ساله است و بر همين اساس حفظ و نگهداري از آن نيز هميشه به عنوان يك اصل مهم براي ما مطرح بوده و هست.


همه نوع فرش، همه نوع خدمات در قاليشويي گوهردشت كرج
كارشناسان آشنا به زيرو بم فرش‌هاي دستباف و ماشيني ايراني و خارجي، يكي از راه‌هاي دوام عمر يك فرش را در چگونگي شستشوي آن مي‌دانند و همواره توصيه مي‌كنند كه فرش را براي شستشو به مراكزي معتبر بسپاريم.

سمت و سوي مدرن در قاليشويي

بر خلاف تصور بسياري از ما، قاليشويي يك فعاليت ساده نيست بلكه حرفه‌اي حساس است كه امانت‌داري و انجام وظيفه به بهترين شكل، بايد به عنوان شعار اصلي‌اش مطرح باشد.

دنياي امروز، دنياي تكنولوژي و پيشرفت‌هاي لحظه‌اي است و حرفه قاليشويي نيز بر اساس همين امر، علاوه بر شيوه‌هاي سنتي شستشو، مجهز به مبتكرانه‌ترين تجهيزات براي ارائه بهتر خدمات شده است، موردي كه قاليشويي گوهردشت كرج در آن پيشتاز است.

چرا قاليشويي كرج بهترين است؟

قاليشويي گوهردشت به عنوان يك قاليشويي در كرج كه تحت نظارت مستقيم اتحاديه قاليشويي كرج فعاليت دارد، يكي از بزرگترين قاليشويي‌ها در اين استان است. كارخانه اي كه برگ برنده‌اش استفاده از نيروهاي زبده و كارشناس در شناخت همه جانبه چگونگي شستشوي انواع فرش‌هاي دستي و ماشيني است.

كارشناسان اين قاليشويي، پيش از هر مورد ديگر، جنس و كيفيت فرش را مورد بررسي قرار مي‌دهند و مراحل شستشو را متناسب با رويكردهاي سنتي و مكانيزه آغاز مي‌كنند.

فعاليت موثر ۳۰ ساله

پيشنهاد انتخاب قاليشويي گوهردشت كرج به اين دليل است كه با فعاليتي موثر و ۳۰ ساله، پيش از هر مورد ديگر، مشتري‌مداري را سرلوحه كار خود قرار داده است و با ايجاد امكان بهره‌مندي متقاضي از تخفيفات ويژه و سرويس رايگان، مبدع نوعي از بهترين خدمات پشتيباني نيز هست. يعني اين‌كه مشتري در صورت عدم رضايت از كيفيت خدمات دريافتي شستشو مي‌تواند تا ۴۸ ساعت، مراتب را به مديران بخش اين قاليشويي اعلام كند و در اسرع وقت از خدمات مجدد شستشو تا اعلام رضايت ۱۰۰ در صدي استفاده كند.

سفارش تلفني و آنلاين

تسهيل ارائه خدمات، يكي ديگر از رويكردهاي قاليشويي گوهردشت كرج است. اين قاليشويي آماده ارائه خدمات به مشتريان در قالب سفارش تلفني و آنلاين است. كارشناسان در اين قاليشويي، با استفاده از كليه امكانات لازم و در كمترين زمان ممكن، فرش شما را با رعايت كليه موارد بهداشتي و قانوني در محل تحويل مي‌گيرند و پس از شستشو در همان محل يا هر محل دلخواه تحويل مي‌دهند.

توجه مشتريان و رشد دامنه فعاليت

قاليشويي تمام اتوماتيك گوهردشت كرج با توجه به اعتماد و نياز روزافزون متقاضيان، دست به گسترش دامنه فعاليت خود زده است. اين كارخانه كه هم‌اكنون به عنوان يك برند مورد اعتماد مشتريان در منطقه مطرح است، مرغوب‌ترين خدمات را با پايين‌ترين قيمت‌ها ارائه مي‌دهد.

خدمات شستشوي متنوع فرش

مشاوران شما در سايت قاليشويي گوهردشت كرج، ضمن آموزش راهكارهايي متعدد براي چگونگي طول عمر بيشتر يك فرش، خدماتي عملي به اين شرح را نيز در دستور كار قرار داده‌اند كه آشنايي با آنها مي‌تواند نوع دريافت خدمات را آسان‌تر مي‌كند:

شستشوي انواع فرش‌هاي دستباف.
شستشوي فرش‌هاي ابريشمي.
شستشوي فرش‌هاي ماشيني ايراني و خارجي.
شستشوي انواع فرش‌هاي خارجي.
شستشوي فرش‌هاي فانتزي.
شستشوي انواع تابلو فرش.
شستشوي فرش‌هاي عتيقه و قديمي.
مبل‌شويي در محل دلخواه.
خشكشويي فرش در كارخانه و منزل.
شستشو و خشكشويي موكت در كارخانه و منزل
ديگر خدمات مربوط به فرش

قاليشويي گوهردشت كرج، صرفا يك كارخانه شستشو نيست بلكه متخصصان در امور شناخت انواع فرش در اين محل حاضر هستند تا كليه خدمات را در زمينه‌هاي مختلف به شما ارائه دهند.

فرش شما ممكن است به دلايل مختلف، با آسيب‌هايي روبه رو شود؛ اما اين مشكل به آن معنا نيست كه بايد فرشي ديگر را جايگزين كنيد؛ بلكه ضمن مشاوره با متخصصان اين كارخانه مي‌توانيد با صرف كمترين هزينه و وقت، همان فرش را با دريافت اين خدمات، بهتر از پيش تحويل بگيريد:

رفوگري در ابعاد كوچك و بزرگ توسط ماهرترين رفوگران فرش منطقه.
رفع عيوب فرش بر اثر بيدخوردگي و راهنمايي توسط كارشناسان پيرامون چگونگي محل نگهداري فرش.
رفع اشكالات ظاهري فرش بر اثر ساييدگي.
رفع عيوب فرش بر اثر پارگي در ابعاد مختلف.
برطرف كردن نشانه‌هاي سوختگي فرش در حد اعلا.
رفع رنگ و لكه از فرش با به به كارگيري بهترين روش‌هاي مدرن.
دوخت فني شيرازه يا زيگزاگ فرش براي ايجاد طول عمر بالا
راهنمايي‌هاي فني در سايت براي.
تجهيزات مكانيزه در سطح استانداردهاي جهاني

نكته‌اي كه قاليشويي گوهردشت كرج را به عنوان يك خواست عمومي بر سر زبان‌ها انداخته اين است كه اين كارخانه، از بهترين و مدرن‌ترين تجهيزات مكانيزه قاليشويي و فرش‌شويي در سطح استانداردهاي جهاني برخوردار است.

كارشناسان زبده در سايت اين كارخانه، علاوه بر ارائه آموزش‌هاي لازم در زمينه چگونگي شستشوي صحيح انواع فرش، خدماتي به اين شرح را نيز ارائه مي‌دهند:

تحويل فرش شسته‌شده در كمتر از ۷۲ ساعت طبق زمانبندي و تعيين نوبت دقيق.
كنترل كيفيت نوع خدمت ارائه شده از سوي نيروهاي كنترل كيفيت.
بهره‌گيري از متريال شستشوي درجه يك.
آمادگي پاسخ به پرسش‌هاي احتمالي در ساعات كاري هشت صبح تا ۲۰ شب در تمام روزهاي هفته و حتي ايام تعطيل.
پيشنهاد ما

با توجه با اظهارنظرهاي مشتريان مختلف و ابراز رضايت از نوع عملكرد نيروهاي كارشناس قاليشويي گوهردشت كرج و نگاه مشتري‌مدارانه اين مجموعه در استفاده از بهترين وسايل نقليه در حمل فرش شما و همچنين در نظر گرفتن عالي‌ترين قيمت موجود در بازار، پيشنهاد ما اين است كه اگر نياز به خدمات مختلف فرش پيدا كرديد، مجموعه‌اي به جز اين مجموعه را انتخاب نكنيد.

قاليشويي گوهردشت به روايت يكي از مشتريان

من خيلي به دنبال يك قاليشويي در كرج بودم كه بتوانم با خيال راحت به آن اعتماد كنم، طبق پرس و جويي كه از دوستان و آشنايان كردم، همگي آنها قاليشويي گوهردشت را معرفي كردند و من هم تصميم گرفتم به اين قاليشويي اعتماد كنم و مطمئن بودم كه پشيمان نمي‌شوم. من با ديدن كيفيت كار اين مجموعه، خيالم از بابت همه چيز راحت شد و تصميم گرفتم در نوبت‌هاي بعد هم فرش‌هايم را به قاليشويي گوهردشت بدهم. فرشي كه من به اين مجموعه سپرده بودم، درست در زمان مقرر و با بهترين شستشوي راضي كننده به دستم رسيد.

خريدار فرش دستباف

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۳:۵۶ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی