همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

آيا به دنبال قاليشويي ارزان در تهران مي گردي؟

قاليشويي شرق تهران

افكار نيوز

اگر به دنبال معتبرترين و در عين حال ارزان ترين قاليشويي تهران مي‌گرديد؛ توصيه مي‌كنيم كه اين مطلب را به هيچ عنوان از دست ندهيد.

آيا به دنبال قاليشويي ارزان در تهران مي گردي؟
دو فاكتور مهم وجود دارد كه در زمان دريافت خدماتي مانند شستشوي فرش حتما بايد به آنها توجه كنيد. اولين فاكتور كيفيت خدمات و دومين فاكتور نيز تعرفه است. وجود تناسب بين اين دو عامل مي‌تواند يك مجموعه را به بهترين قاليشويي تهران تبديل كند. در اين مقاله با معرفي ويژگي‌هايي كه يك مجموعه را به بهترين و ارزان ترين قاليشويي تهران تبديل مي‌كند شما را در مسير يافتن يك مجموعه عالي و مطابق با استانداردهاي روز دنيا همراهي مي‌كنيم.



بهترين قاليشويي شمال تهران از ديدگاه مردم
قاليشويي ممتاز در تهران
ارزان ترين قاليشويي بايد چه ويژگي‌هايي داشته باشد؟
بر اساس نظر كارشناسان، پنج معيار اصلي وجود دارد كه با توجه به آنها مي‌توان يك قاليشويي معمولي را از قاليشويي‌هاي باكيفيت تشخيص داد. اين معيارها عبارتند از:

نرخ خدمات قاليشويي
اولين و مهم‌ترين فاكتور در انتخاب، تعرفه خدمات است. از آنجايي كه اتحاديه قاليشويان تهران هر ساله نرخ مصوبي را براي خدماتي مانند شستشوي فرش و مبل شويي اعلام مي‌كند؛ مي‌توان گفت كه بهترين قاليشويي تهران ، قاليشويي است كه تعرفه خدماتش منطبق با تعرفه‌هاي رسمي و اعلام شده از سوي اين مركز معتبر باشد. البته گاهي برخي از قاليشويي‌هاي غيرمجاز، بر مبناي همين موضوع اقدام به فريب مشتريان كرده و با تاكيد بر روي كليد واژه‌هايي مانند ارزان ترين قاليشويي تهران اقدام به كلاهبرداري مي‌كنند.

روش كار اين مراكز نيز به دو صورت است. برخي از اين مجموعه‌ها، هنگام دريافت وجه، با توجه به تعرفه بسيار پاييني كه اعلام كرده‌اند و با هدف جلوگيري از زيان خود، هزينه‌هاي اضافه و غيرمعقولي را به فاكتور مشتري اضافه مي‌كنند. به اين ترتيب، تعرفه آنها با تعرفه مراكز معتبر داراي مجوز يكسان مي‌شود. از طرفي، برخي از سودجويانه فعال در اين زمينه نيز سعي دارند تا با كاهش كيفيت خدمات خود، تعرفه را پايين نگه دارند. به اين ترتيب بسيار پيش مي‌آيد كه مشتريان آنها، به دليل عدم دريافت خدمات باكيفيت يا به بار آمدن خساراتي كه بر اثر استفاده از مواد شوينده غيراستاندارد و روش‌هاي غير اصولي شستشو ايجاد مي‌شود؛ شكايت دارند و هرگز به مشتري دائم اين مراكز تبديل نمي‌شوند.

بنابراين براي اينكه بتوانيد خدمات باكيفيت و ارزاني پيدا كنيد؛ حتما هم مجوز فعاليت مجموعه و هم انطباق تعرفه اعلامي آنها با تعرفه‌هاي رسمي را بررسي كنيد.

2

سابقه و اعتبار
بيشتر خدماتي كه در قاليشويي‌ها به مشتريان عرضه مي‌شوند؛ نيازمند مهارت و دانش بالايي هستند. دانش و مهارت جزء فاكتورهايي محسوب مي‌شوند كه با ميزان سابقه ارتباط مستقيمي دارند. هر چقدر نيروي فني شاغل در اين مراكز سابقه بيشتر داشته و فعاليت بيشتري در اين زمينه انجام داده باشد؛ قطعا مي‌تواند خدمات ارزشمندتر و باكيفيت‌تري ارائه كند. از طرفي موضوع ميزان سابقه، نشانه اعتبار مجموعه است.

همانطور كه مي‌دانيد؛ اتحاديه رسمي قاليشويان تهران، نهادي است كه روي فعاليت تمام قاليشويي‌هاي مجوزدار شهر نظارت دارد. بنابراين اگر اختلاف و شكايتي از اين مجموعه‌ها وجود داشته باشد؛ به راحتي از طريق مراجعه به اين اتحاديه قابل پيگيري است. معمولا مراكز غيرمجاز، به دليل اينكه فعاليت‌شان غير قانوني و مقطعي است؛ اسم و رسم ندارند و به دليل سابقه كم، مورد اعتماد مشتريان نيستند.

زمان تحويل سفارشات
زمانبندي دقيق، يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هايي است كه يك قاليشويي معتبر بايد داشته باشد. منظور از زمانبندي، دقيق بودن در تمامي مراحل ارائه خدمات به مشتري از ثبت سفارش گرفته تا تحويل آن و تسويه فاكتور است. به دليل ماهيت خدمات، معمولا اين مراكز دو پيك كاري در سال دارند. پيك اول مربوط به روزهاي قبل از نوروز است كه همه در تكاپوي خانه تكاني هستند و پيك دوم نيز اواخر تابستان و قبل از سرد شدن هوا رخ مي‌دهد.

يك قاليشويي معتبر كه قصد دارد به عنوان ارزان ترين قاليشويي نيز شناخته شود بايد در اين پيك‌ها، با وجود افزايش حجم سفارشات، خدمات خود را با بهترين كيفيت و در كوتاه‌ترين زمان ممكن ارائه دهد. بسياري از قاليشويي‌هاي غيرمجاز، بدون در نظر گرفتن اين نكته و فقط با قصد دريافت سفارش مشتريان، با وجود پر شدن ظرفيت‌شان، اقدام به ثبت سفارش مي‌كنند. اين در حالي است كه براي مديريت چنين شرايطي، بايد اقدامات لازم مانند تجهيز كارخانه به دستگاه‌هاي مدرن و استفاده از نيروي فني كافي در نظر گرفته شود. بسياري از اين قاليشويي‌ها، به دليل عدم توجه به موارد ذكر شده؛ در تحويل به موقع سفارشات تاخير ايجاد مي‌كنند و موجب نارضايتي مشتريان مي‌شوند.

3

تنوع در خدمات قاليشويي و مبل شويي
متنوع بودن خدمات اين مراكز موجب مي‌شود كه مشتريان براي دريافت هر كدام از سرويس‌هاي مد نظر خود نياز به مراجعه به مراكز ديگر نداشته باشند. در واقع تجمع كليه خدمات مربوط به شستشو، رفو، ترميم و... در يك مجموعه مي‌تواند يكي از اصلي‌ترين ويژگي‌هاي يك قاليشويي معتبر و قابل اعتماد باشد. با مراجعه به اين مراكز ديگر نيازي نيست كه قبل از شستشو، فرش را براي رفو به قاليشويي ديگري ببريد.

ضمن اينكه خدمات ديگر مانند مبل شويي ، شستشوي موكت و غيره نيز مي‌تواند شما را كاملا بي‌نياز كند. علاوه بر اين، برخي از مراكز يك قدم جلوتر هستند و علاوه بر تنوع در خدمات، روش‌هاي متنوعي را براي ثبت سفارش پيش روي مشتريان خود قرار مي‌دهند. خدمات قاليشويي آنلاين يكي از جديدترين روش‌هاي ثبت سفارش است كه امكان درخواست اعزام نيروي فني را براي مشتري در هر ساعت از شبانه‌روز فراهم مي‌كند.

تجهيزات شستشوي فرش
آخرين و يكي از مهم‌ترين فاكتورهايي كه براي ناميدن يك مركز به عنوان بهترين و ارزان ترين قاليشويي بايد به آن توجه كنيد؛ شيوه ارائه خدمات است. همانطور كه مي‌دانيد؛ امروزه با توجه به پيشرفت‌هاي تكنولوژي، دستگاه‌ها و تجهيزات مدرني وارد اين صنعت شده كه به طور كلي شيوه‌هاي شستشو، آبگيري و خشك كردن فرش‌ها را متحول كرده‌اند.

اما از آنجايي كه وارد كردن اين تجهيزات به كشور نيازمند صرف سرمايه‌اي هنگفت است؛ هر مجموعه‌اي قادر به استفاده از آنها براي ارائه خدمات به مشتريان خود نيست. اين دستگاه‌هاي تمام اتوماتيك، شيوه‌هاي سنتي را كاملا دگرگون كرده و مي‌توانند تمامي خدمات را با بالاترين كيفيت انجام دهند. بنابراين قبل از انتخاب قاليشويي حتما در مورد ميزان رضايت مشتريان از خدمات آنها پرس و جو كنيد.

ترك اعتياد غرب تهران

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۲:۲۵ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی