همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

ضرورت قاليشويي و اعلاشويي فرش و موكت

قاليشويي نارمك

فوت و فن

در همين رابطه
چگونه طول عمر فرش خود را افزايش دهيم؟
خدمات موكت شويي محل
قاليشويي يعني شست و شوي انواع فرش ها، قالي ها و موكت ها با آب و مواد شوينده براي رفع لكه ها، غبار ها و آلودگي ها. شستن فرش و موكت براي حفظ بهداشت و تميزي يك عمل ضروري است. اين عمل در كشور ما از رسوم ديرينه عيد نوروز است. امروزه شستن فرش به صورت دستي يا مكانيزه انجام مي شود. به دليل افزايش زندگي آپارتماني در سال‌هاي اخير و بالا رفتن مشغله هاي روزمره و كمبود وقت، امروزه ضرورت قاليشويي و اعلاشويي فرش و موكت اكثرا به وسيله مراكز قاليشويي با استفاده از دستگاهها و شوينده هاي مخصوص انجام ميگيرد.

همانطور كه مي دانيم قيمت فرش ها مخصوصا انواع فرش دستباف بسيار بالا است. بنابراين بايد به نحوي شسته شوند كه آسيبي به آنها نرسد و طول عمر آن ها بيشتر باشد. از طرفي بيشتر افراد از پس اين كار بر نمي آيند. بنابراين كارشان را به مراكز قاليشويي مي‌سپارند. در قاليشويي ها فرش ها به طريق استاندارد و اصولي شسته مي شوند. با ما باشيد تا كمي در مورد روش كار اين مراكز براي شما توضيح دهيم.

در مراكز قاليشويي كار چگونه انجام مي شود:
قاليشويي ها در اولين مرحله كار به رفو و ترميم انواع پارگي و سوختگي فرش مي‌پردازند. سپس فرش را غبار روبي مي كنند. پس از آن به شستشوي فرش با آب و مواد شوينده مي پردازند. در آخرين مرحله فرش را با دستگاه خشك مي كنند و تحويل مشتري مي دهند. در قاليشويي ها براي شستشوي فرش از سه روش سنتي، نيمه اتوماتيك و اتوماتيك استفاده مي‌كنند.

قاليشويي در روش سنتي ابتدا فرش غبارروبي مي‌شود. سپس مواد شوينده روي آن ريخته مي‌شود و فرش به وسيله كارگران مركز شسته مي شود. سپس در دستگاه خشك كن خشك مي شود تا سريعتر تحويل مشتري قرار بگيرد.

قاليشويي با دستگاههاي مكانيزه
در روش نيمه اتوماتيك ابتدا فرش غبار روبي مي شود. سپس كارگران مركز قاليشويي با وسايلي مانند فرچه يا ديگر تجهيزات نيمه اتوماتيك، اقدام به شستشوي آن با آب و مواد شوينده مي كنند. در آخرين مرحله فرش با دستگاه خشك كن خشك ميشود.

در روش اتوماتيك اين مراكز، همانطور كه از اسمش پيداست از نيروي انساني استفاده نمي شود. يعني كليه مراحل صفر تا صد شستشوي فرش به وسيله دستگاه هاي مكانيزه و صنعتي انجام مي شود. اين روش بسيار سريع تر و اصولي تر است.

لازم به ذكر است كه مراكز قاليشويي به تثبيت و حفظ رنگ فرش در هنگام شستشو توجه دارند. بنابراين از مواد شوينده اي استفاده مي ‌كنند كه در عين پاك كردن لكه هاي فرش، رنگ آن‌ها را نيز ثابت نگه دارد. شوينده هاي مورد استفاده در اين مراكز بر اساس جنس فرش، تراكم گره ها و نوع فرش هستند. همچنين خشك كردن فرش با دستگاه، باعث مي شود رطوبت فرش زودتر از بين برود. بنابراين فرش آسيب كمتري مي بيند، دوام آن بيشتر حفظ مي شود و سريعتر در دسترس مشتري قرار مي گيرد.


اعلاشويي فرش چگونه انجام مي شود:
قاليشويي اعلاشويي يعني بهترين نوع شستشوي فرش با استفاده از دستگاه هاي مخصوص و مواد، شامپوها و شوينده هاي مخصوص. در واقع در روش اعلاشويي مواد شوينده فرش بهتر و با كيفيت تر هستند و كيفيت و عمر فرش را افزايش مي دهند. در اعلاشويي معمولا فرش دو بار شسته مي شود و علاوه بر انجام مراحل عادي شستن فرش، فرش سفيد شويي و لكه برداري نيز مي شود.

معمولا روش اعلاشويي، به ‌دليل بهتر تميز شدن فرش ها، قالي ها و موكت ها روش بهتري است. به تبع نوع شستشو، اين روش هزينه بيشتري نيز دارد.

مزاياي شستشوي فرش با مواد نانو
در قاليشويي هاي معتبر از مواد مختلفي براي شستشوي فرش ها استفاده مي شود كه در حال حاضر به كارگيري مواد نانو در شستشوي فرش ها بيشتر مورد توجه قرار مي گيرند. زيرا مي تواند بدون آسيب رساندن به سطح كيفيت الياف فرش، هر نوع آلودگي را از سطح آن پاك نمايد.

استفاده از مواد نانو براي شستشوي فرش مزاياي زيادي به دنبال دارد كه در اينجا به برخي از مهمترين آنها اشاره مي كنيم:

از مواد نانو پس از اعلاشويي فرش براي تأثير بيشتر به كار مي برند.با كمك مواد نانو هرگونه بوي بد فرش از بين رفته و سطح آن كاملاً براق مي شود.
مواد نانو همه آلودگي ها از جمله: قارچ، ميكروب، ويروس را از بين برده و با ايجاد يك لايه ضد حساسيت از رشد مجدد آنها جلوگيري مي كند.
مواد نانو موجب شده تا در استفاده مجدد از فرش، نفوذ انواع آلودگي ها بر سطح فرش كمتر شود.

شستشوي بهتر فرش ها و قالي ها:
انواع فرش، قالي ها و موكت ها به خاطر اينكه در زير پا قرار دارند معمولا خيلي زود كثيف مي‌شوند. به دليل نوع ساختار فرشها، باكتري ها، گرد و غبار و آلودگي ها را به راحتي در ميان تار و پود هاي شان جا خوش مي كند. اين موضوع مي تواند باعث بروز انواع بيماري‌ها شود. بنابراين ضرورت قاليشويي و اعلاشويي فرش و موكت حائز اهميت مي باشد. از طرفي شستشوي اصولي فرش توسط مراكز قاليشويي، باعث مي شود فرش ظاهر درخشان تر و زيباتري به خود بگيرد و دوام آن نيز حفظ شود.

بنابراين پيشنهاد مي كنيم براي شستشوي فرش هاي خود، حتما به مراكز قاليشويي معتبر و حرفه اي مراجعه كنيد تا علاوه بر اينكه فرش شما به طور اصولي تميز شود، از خدمات تعميرات فرش نيز بهره ببريد و از آسيب به فرشهايتان نيز جلوگيري شود.

شما مي توانيد با ثبت سفارش آنلاين در اين سايت قاليشويي اديب، براي شستشوي انواع فرش و خشكشويي و شستشوي مبلمان، ۲۰% تخفيف بگيريد!!! اگر در سراسر تهران و كرج و تبريز زندگي مي كنيد. در هر ساعت از شبانه روز كافيست به سايت كارخانه قاليشويي اديب مراجعه كنيد و سفارش خود را ثبت كنيد. تا از نزديكترين شعبه براي شما سرويس اعزام شود.

مشتريان عزيز در نظر داشته باشيد. كه خدمات آنلاين قالي شويي از قبيل قاليشويي آنلاين و مبل شويي و خشكشويي مبلمان آنلاين با ۲۰% تخفيف ارائه مي گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت مي گيرد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۵۹:۱۹ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی