همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

با اين اپليكيشن خانه تكاني را به سبك آينده انجام دهيد

قاليشويي عباس آباد

دو تا از خدماتي كه معمولاً در نزديكي عيد طرفداران زيادي پيدا مي‌كند، مبل شويي و قالي شويي است!

به گزارش بولتن نيوز، دو تا از خدماتي كه معمولاً در نزديكي عيد طرفداران زيادي پيدا مي‌كند، مبل شويي و قاليشويي است! اگر شماهم با خيال اين كه مبلشويي در منزل، قاليشويي و … را بايد در اواخر اسفندماه هر سال انجام داد، بهتر است كه در نظر خود تجديد نظر كنيد. يك خانه زيبا با دكوراسيون تميز و نظافت شده به چشم مي‌آيد! براي داشتن يك خانه نظافت شده و تميز، شما بايد افرادي را پيدا كنيد كه در اين زمينه تخصص كافي دارند، اما چطور يك فرد قابل اعتماد را پيدا كنيد؟ امروز تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد تا با شما يك راه حل كامل و جامع براي حل مشكلاتتان ارائه كنيم!

با اين اپليكيشن خانه تكاني را به سبك آينده انجام دهيد

قاليشويي و رفوگري با قيمت مناسب توسط افراد حرفه اي

اگر به دنبال داشتن قالي، قاليچه، گليم، جاجيم، فرش و… تميز هستيد، احتمالاً نوبت آن رسيده كه به فكر آشنايي با اپليكيشن خدماتي استادكار باشيد! استادكار، يكي از بهترين اپليكيشن‌هاي فعال در حوزه خدمات فني و تخصصي است كه در حوزه‌هاي مختلفي از جمله قاليشويي آنلاين فعاليت دارد! اين اپليكيشن با كمك افراد متخصص در زمينه‌هاي تخصصي به شما كمك مي‌كند كه بدون هيچ دغدغه و نگراني به خدماتي باكيفيت بالا دسترسي داشته باشيد!

شما مي‌توانيد با كمك اپليكيشن استادكار، متخصصاني در حوزه قاليشويي را پيدا كنيد كه كار مورد نظر شما را باقيمت مناسبي انجام مي‌دهند! شما نمي‌توانيد قالي‌ها و فرش‌ها را از يك خانه اصيل ايراني بگيريد و بايد هميشه به فكر نظافت و تميزي آن باشيد! اگر به دنبال اين هستيد كه اين كالاها، زينت بخش خانه شما باشد، شما هم بايد به فكر نگهداري آن‌ها باشيد.

شما مي‌توانيد هرچند وقت يكبار كه احساس كرديد، نياز به فرش شويي و يا قاليشويي در تهران داريد، وارد اپليكيشن استادكار شده و در قسمت مربوطه بعد از مشخص كردن زمان و مكان انجام كار، سفارش خود را ثبت كنيد! روند انجام خدمات قاليشويي به اين صورت است كه پس از ثبت درخواست توسط شما، نوبت آن مي‌رسد كه پيشنهادات متخصصين و افراد كاركشته در اين حوزه را كه براي شما ارسال مي‌شود را مشاهده كنيد.

شما بايد بر اساس امتيازي كه استادكار توسط مشتريان قبلي خود دريافت كرده، قيمتي كه براي انجام كار شما پيشنهاد كرده‌است و در نهايت نظراتي كه در قسمت مربوطه براي او كامنت كرده‌اند، اقدام به انتخاب متخصص ايده‌آل خود كنيد. مدنظر داشته باشيد كه تيم پشتيباني استادكار، در تمامي مراحل ثبت سفارش، انجام و حتي بعد از آن در كنارتان خواهند بود تا رضايت كامل داشته باشيد!

اگر به دنبال استفاده از خدمات قاليشويي آنلاين استادكار هستيد، لازم است كه حتماً به سايت رسمي اين شركت مراجعه كرده و اقدام به دانلود نرم‌افزار متناسب با نسخه سيستم عامل موبايل خود كنيد.

مبلشويي و خشك‌شويي آن در منزل را بايد چه كسي انجام دهد؟

از جمله خدمات ديگري كه معمولاً در زمان خانه تكاني، رفتن به خانه جديد و يا هرچند مدت يكبار به آن احساس نياز مي‌شود، خشكشويي مبلمان و مبل شويي در منزل است! معمولاً خدمات نظافتي تخصصي از جمله مبلشويي بايد توسط فرد يا افرادي انجام شود كه داراي مهارت كافي در اين زمينه باشند، اما از كجا مي‌توان چنين افرادي را پيدا كرد و با قيمت مناسب از آن‌ها توقع يك كار بي نقص را داشت؟

در خانه و منزل هر ايراني، استفاده از يك نشيمنگاه تحت عنوان مبل كاملاً رواج پيدا كرده‌است. شما مي‌توانيد با كمك مبلمان، دكوراسيون داخلي منزل خود را بهبود ببخشيد، اما نكته اي كه نبايد، فراموش كنيد، اين است كه چگونه مي‌خواهيد با مبلماني كثيف به اين هدف برسيد؟

با اين اپليكيشن خانه تكاني را به سبك آينده انجام دهيد

شما مي‌توانيد با كمك اپليكيشن استادكار و افراد متخصصي كه در اين زمينه دارد، تمامي خدمات زير را در اين حوزه دريافت كنيد:

خشكشويي انواع مبلمان اداري و خانگي
شستشو و خشكشويي مبل در منزل يا محل كار
شستشوي انواع مبلمان كلاسيك، سلطنتي، راحتي، كاناپه و …
شستشوي مبلمان چرم طبيعي و مصنوعي
شستشو و خشكشويي انواع تشك خواب‌هاي يك‌نفره و دو نفره
و …
اگر به قيمت تخمين قيمت انجام كار اين خدمت مراجعه كنيد، متوجه خواهيد شد كه هزينه انجام كار براي مبلشويي ۱۵۰ تا ۱۹۵ هزارتومان در نظر گرفته شده‌است. حالا كه با مبل شويي و قاليشويي آشنا شديد، نوبت آن مي‌رسد كه با مزاياي استفاده از خدمات اين اپليكيشن محبوب و كار راه انداز ايراني هم كمي آشنا شويد!

چرا بايد از خدمات استادكار استفاده كنم؟

اپليكيشن درخواست خدمات استادكار كه از سال ۹۶ فعاليت خود را در پايتخت شروع كرد، با هدف آسان‌تر كردن دسترسي به خدمات تخصصي توسط افراد حرفه اي، قابل اعتماد و مسئوليت پذير و جلب رضايت مشتريان، توانست كاربران زيادي را جذب كند. تيم پشتيباني و استادكاران اين استارتاپ موفق و محبوب ايراني همواره در تلاش اند كه بهترين خدمات با مناسب‌ترين قيمت را به شما ارائه كنند. شما مي‌توانيد با كمك اين برنامه، يك سبك زندگي كاملاً جديد را امتحان كنيد!

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۳:۱۳ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی