همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

اسپانسري جديد پديده مشهد توسط فرش آئين خراسان
اولين برند فرش و قاليشويي مشهد

قاليشويي شمال تهران

اسپانسري جديد پديده مشهد توسط فرش آئين خراسان
يكي از معتبرترين برند هاي فرش و قاليشويي مشهد، آئين خراسان است كه سعي داشته تا تيم شهر خود را حمايت كند و تا حد امكان مشكلات متنوع و عميق باشگاه را برطرف كند. در ادامه نگاهي بياندازيم به سابقه و اصالت اين برند معتبر و قاليشويي آئين خراسان را بهتر بشناسيم.

خبرگزاري فوتبال ايران پارس فوتبال دات كام :
سال هاست كه يكي از مشكلات عديد تيم هاي شهر مشهد، چند دستگي و عدم مديريت درست و منظم است. يكي از بارزترين اين مشكلات در تيم پديده مشهد بود كه اين چندگانگي در مديريت و مسائل داخلي حتي باعث تغيير چندباره ي نام اين تيم نيز شد. يكي از اصلي ترين مشكلات و نابساماني هاي تيم ها، وجود يك اسپانسر حامي و دلسوز است تا بتواند بازيكنان و كادر فني تيم را تحت پوشش قرار دهد. مدت هاست كه يكي از معتبرترين برند هاي فرش و قاليشويي مشهد، آئين خراسان است كه در اين مدت نيز سعي داشته تا تيم شهر خود را حمايت كند و تا حد امكان مشكلات متنوع و عميق باشگاه را برطرف كند. اما بهتر است نگاهي بياندازيم به سابقه و اصالت اين برند معتبر و قاليشويي آئين خراسان را بهتر بشناسيم.

اولين برند فرش و قاليشويي مشهد
در سال ۱۳۵۹ برند فرش آئين خراسان در مشهد تاسيس شد كه با گسترش زيرساخت ها و تجهيزات مختلف توانست تا خدمات فرش را نيز در كنار توليد فرش ارائه كند و بدين ترتيب اولين قاليشويي معتبر در مشهد توسط آئين خراسان احداث شد. افزايش چندين برابري كيفيت شستشوي انواع فرش هاي دستباف و صادراتي با ماشين آلات تخصصي مسبب اين شد تا در كنار متخصصين باتجربه و ماهر خود، قاليشويي آئين خراسان، پيشتاز در صنعت فرش و خدمات فرش در مشهد شود.

اسپانسري جديد پديده مشهد توسط فرش آئين خراسان

اولين عضو معتبر و با سابقه اتحاديه فرش مشهد
قاليشويي آئين خراسان اولين عضو اتحاديه و صنف فرش فروشان و قاليشويان مشهد بود كه در سال ۱۳۵۹ شروع به فعاليت كرد و با گذشت بيش از ۴۰سال از زمان تاسيس آن، اكنون يكي از محبوب ترين و مورد اعتمادترين قاليشويي هاي مشهد در بين مردم است كه همه روزه با افزايش تقاضا براي اين قاليشويي، افراد بيشتري به جمع مشتريان وفادار و خرسند اين مجموعه بزرگ اضافه ميشوند.

مكانيزه بودن تجهيزات و الكترونيكي شدن شيوه سفارش مشتريان
از سال ۹۴ و با گسترش صنعت تكنولوژي و دنياي مجازي در بين مردم، قاليشويي آئين خراسان با حجم بسياري از درخواست ها و سفارشات مشتريان سابق خود مبني بر راه اندازي قاليشويي آنلاين مشهد و ثبت سفارش غيرحضوري جهت راحتي بيشتر اين فرايند مواجه شد. به سبب درخواست مشتريان، قاليشويي آئين خراسان تصميم بر تغيير سيستم و رويه سفارش گيري و شروع ثبت سفارش آنلاين از طريق سايت خود كرد تا بتواند مانند قبل پيشرو در علم و نياز روز باشد.

اسپانسري جديد پديده مشهد توسط فرش آئين خراسان

سرويس دهي منظم و زمان بندي دقيق تحويل فرش ها
بسياري از شكاياتي كه امروزه در قاليشويي ها صورت ميگيرد، بدليل عدم تحويل به موقع و عدم تعهد در زمان بندي تحويل فرش به مشتري ميباشد. بسياري از مشتريان گلايه مند هستند كه چرا اينقدر تحويل فرش ها در قاليشويي ها زمان ميبرد و به همين خاطر بسيار به دنبال خدماتي امروزه هستند كه بتواند سريع و به موقع فرش ها را به آنها تحويل دهد.

اسپانسري جديد پديده مشهد توسط فرش آئين خراسان

قاليشويي آئين خراسان با احداث دو سيستم مجهز گرمخانه اي و گسترش ناوگان حمل و نقل خود، سرعت تحويل فرش و تعهد به زمان بندي و خواست مشتريان خود را بطور چشم گيري چندين برابر كرد. با سيستمي كه از ۹۴ تاسيس شد، زمان تحويل فرش ها از ۳ تا ۴ روز كاري به فقط ۲روز كاري تبديل شد تا هر زمان كه فرش هاي خود را به قاليشويي آئين خراسان تحويل داديد، پس فرداي آن روز فرش خود را تحويل بگيريد.

قطعا اولين اسمي كه با شنيدن فرش به ذهن شما خطور ميكند، قاليشويي آئين خراسان است كه با بيش از ۴۰سال سابقه در شستشوي انواع فرش هاي زينتي و ابريشمي و داشتن متخصصين باتجربه و حاذق در كنار شما بوده است و توانسته تا در جمع بهترين قاليشويي ها يعني قاليشويي اديب، آئين خراسان، بانو و شهر فرش سال ها مورد اعتماد و تحسين شما عزيزان قرار بگيرد.

ارائه تمامي خدمات فرش و ضمانت نامه
قاليشويي آئين خراسان با در اختيار داشتن باتجربه ترين و متخصص ترين كارشناسان فرش توانسته تا بهترين خدمات رفوگري، جاجيم دوزي، داركشي و ترميم انواع سوختگي و پارگي فرش را به مردم ارائه دهد. خدماتي كه به تخصصي بسياري احتياج دارد و هركسي توان انجام آن را بصورت دقيق و كامل ندارد و اين تماما به داشتن پرسنلي مجرب و كاركشته برميگردد.

سخن پاياني
تلاش هاي بسيار براي احياي مجدد اين تيم صورت گرفت تا با بهره گيري از سرمايه هاي خود استان و شهر مشهد، اين تيم حمايت شود اما همچنان شرايط بلاتكليف و معلق است و بايد ديد كه مديران و مسئولان محترم اين باشگاه چه تدبير و استراتژي اي براي تنها نماينده مشهد در ليگ برتر ايران مي انديشند. اين شرايط در كشور بگونه اي شده كه در تيم هاي بزرگ پايتخت مانند پرسپوليس نيز در حال وقوع است و پرسنل و كادر فني و تيم يكي پس از ديگري بدليل مشكلات عديد مالي و عدم حمايت موثق و مناسب تصميم به ترك و خروج از باشگاه ميگيرند و بايد قبل از اينكه دير بشود چاره اي انديشيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۵:۳۱ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی