همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

راهكار از بين بردن چروك فرش

قاليشويي نارمك

براي افراد بسياري پيش آمده، به دليل آن كه وسايل سنگيني روي فرش قرارداده اند و يا پس از قاليشويي، چين و چروك و موج‌هايي روي فرش تورفتگي و چاله‌هايي شده ايجاد شده است.

راهكار از بين بردن چروك فرش

گروه گوناگون تيتريك، براي افراد بسياري پيش آمده، به دليل آن كه وسايل سنگيني روي فرش قرارداده اند و يا پس از قاليشويي، چين و چروك و موج‌هايي روي فرش تورفتگي و چاله‌هايي شده ايجاد شده است. اما چگونه مي‌توان فرش را مانند روز اولش صاف و بدون چروك كرد؟ بله ترفند‌هايي براي ازبين بردن چروك‌هاي فرش وجود دارد كه در ادامه بيان خواهد شد.

چگونه چروك فرش را در منزل از بين ببريم؟

به علل مختلفي ممكن است در طول استفاده از فرش باچين و چروك، شكستگي، تاشدن و موج‌هايي در فرش مواجه شويم. اما چين و چروك را مي‌توان به راحتي باچند ترفند براي هميشه از بين برد، مي‌توان چروك فرش را در منزل ازبين برد و يا فرش را به طور كلي به قالي شويي بسپاريد، اما در اين مقاله تكنيك‌هايي براي رفع چروك در منزل توضيح داده خواهد شد با ما همراه باشيد. بهتر است در هنگام انتخاب خدمات شستشوي فرش، از خدمات اتوپرس نيز استفاده نماييد. لازم به ذكر است ميتوانيد با انتخاب اعلاشويي خدمات كاملي براي فرش داشته باشيد.

مسلما در منزل هر كسي اتو يافت مي‌شود، بنابراين با استفاده از آن مي‌توان تا حدودي به خوبي از شر چروك‌هاي فرش خلاص شد.

بسياري از افراد زماني كه قصد ازبين بردن چروك‌هاي فرش را دارند، فرش را زير اجسام سنگين گذاشته و يا در فضايي پهن مي‌كنند تا به مرور صاف شود، اين يك راه رايج و آسان است، اما زماني كه مي‌خواهيد به سرعت تمامي چروك‌ها ازبين برود و نگران آسيب ديدن فرش هستيد، كارآمد نيست؛ بنابراين براي از بين بردن سريع چروك فرش بدون آسيب به آن، ترفند‌هاي زير را امتحان كنيد.

اما براي اين كار نياز به بخار حاصل از اتو داريم، بنابراين اتو بخار بهتر عمل خواهد كرد، طبق مراحل زير كار را دنبال كنيد:

ازبين بردن چروك فرش با بخارشو

• امروزه در اكثر خانه‌ها بخارشو پيدا ميشود. در صورتي كه بخارشو داريد، ميتوانيد به راحتترين شكل چروك فرش را از بين ببريد.

• بخارشو را در بالاي قسمته ايي از فرش كه دچار تورفتگي و چروك است نگه داشته و بخار را به سمت قسمت مورد نظر وارد كنيد، مراقب باشيد بخار زياد به فرش آسيب نزند!

• يك برس برداريد و روي بافت‌هاي فرش بكشيد و الياف را به آهستگي حركت دهيد. (قسمتي از فرش كه دچار فرورفتگي و برآمدگي است را در حين آن كه بخار اتو به آن برخورد مي‌كند، با دست به جهت مخالف مالش دهيد)

• اين مراحل را مي‌توان چندين مرتبه تكرار كرد تا نتيجه‌ي دلخواه بدست آيد.

نكته: مراقبت باشيد در حين انجام كار، بخارشو را بيش از اندازه به فرش نزديك نكنيد تا الياف آن دچار آسيب نشود. همچنين بايد توجه داشته باشيد كه اين روش براي همه فرش‌ها مناسب نيست و فرش‌ها با الياف خاص بايد با روش مناسب خود اتوپرس شوند.

ازبين بردن چروك فرش با كمپرس يخ

• روش ديگر اين است كه فرش را كمپرس كنيد، يعني تعدادي يخ روي فرش بگذاريد و اجازه دهيد مدتي به اين حالت بماند تا سطح فرش صاف شود.

•‌ مي‌توان پس از آن كه روش قبلي را انجام داديد، كمپرس را براي مسطح كردن كامل فرش نيز امتحان كنيد.

رفع چروك فرش در قاليشويي

زماني كه فرش را به قاليشويي مي‌سپاريد، براي ازبين بردن چروك‌هاي فرش دستگاه‌هاي مجهزي وجود دارد:

قبل از آن كه از نحوه رفع چروك توسط قاليشويي صحبت كنيم، بايد بگوييم زماني كه فرش شسته مي‌شود پس از اتمام شستشو، خشكشويي فرش انجام مي‌شود و سپس اتوپرس خواهد شد؛ بنابراين يكي از مراحل اصلي كه در هر بار شستشو در قاليشويي انجام مي‌شود، رفع چروك‌هاي فرش و اتوپرس فرش است، بدين ترتيب رفع چروك فرش خودكار انجام مي‌شود.

تعميرات كابينت

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۵:۲۵ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی