همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

شستشوي فرش را به كدام قاليشويي بسپاريم؟

قاليشويي آپادانا

ايلنا

معمولاً با ورود به سه ماه آخر و نزديك شدن به عيد نوروز، تمامي خانواده هاي ايراني در تكاپوي خانه تكاني و تميز كردن وسايل هستند.

 

اين رسم زيبا كه از ديرباز بين ما ايرانيان وجود دارد به نوعي حكم نونوار كردن خانه و آماده سازي آن براي ورود بهار است. در اين ايام همه جا رنگ و بوي ديگري به خود مي گيرد و يك شادي نامحسوس در دل تمام ايرانيان شكل خواهد گرفت.

 

همه ما دوست داريم خانه خود را در روزهاي آخر سال كاملاً تميز كنيم و بهار را به خانه بياوريم. به نوعي براي سال نو ذوق و شوق داشته و بهار را آغازي دوباره به شمار مي آوريم. يكي از كارهاي مهم و اصلي در تمامي خانه تكاني ها شستن فرش هاست. اين روزها اين كار به قاليشويي ها محول شده است. خيلي از افراد ممكن است به دنبال بهترين قاليشويي تهران و بهترين قاليشويي در تهرانپارس باشند. براي يافتن جواب پرسش "شستشوي فرش را به كدام قاليشويي بسپاريم؟ " توصيه مي شود با ما همراه باشيد:

 

 

 

دلايل برتري شستشوي فرش ها در قاليشويي بر شستشوي دستي

 

 

در قديم شستن فرش ها نيز در حياط بزرگ خانه ها و با حضور تمام افراد خانواده انجام مي شد. اين روزها اما شرايط به گونه ديگري است. موارد بسياري باعث شده اند كه ديگر امكان شستشوي فرش ها در خانه وجود نداشته باشد. براي مثال زندگي هاي ماشيني افراد را غرق در كارها ساخته است. كمتر كسي وقتي آزاد براي شستن فرش ها دارد. در واقع مدت كمي هم كه براي فرد باقي خواهد ماند ترجيح مي دهد كه آن را صرف استراحت كند.

 

يكي ديگر از اين موارد آپارتماني شدن خانه هاست. اين روزها ديگر كمتر خانه اي داراي حياطي بزرگ و مناسب براي شستشويي فرش هاست. كمبود آب و قيمت بالاي فرش ها نيز به نوبه خود نقشي موثر در كاهش شستوي دستي قالي ها در منزل دارند. تمامي اين موارد باعث شده كه افراد براي شستشوي قالي هاي خود به سراغ قاليشويي ها بروند.

 

شستشوي فرش ها در قاليشويي هاي معتبر نه تنها زحمت شستشوي دستي قالي ها را با تمام سختي هايي كه داشته از دوش ما برخواهد داشت. بلكه باعث مي شود فرش ها به صورت اصولي شسته شده و كوچكترين آسيبي نبينند. اين روزها با توجه به قيمت بالاي فرش ها، ريسك كردن بر سر شستشوي آن ها به هيچ عنوان هوشمندانه نيست.

 

براي همين پيدا كردن بهترين قاليشويي در تهرانپارس مي تواند خيال ما را از سلامت و حفظ كيفيت فرش ها آسوده سازد. يكي از بهترين قاليشويي هاي تهران، قاليشويي فارسي است. اين قاليشويي حرفه اي ارائه دهنده بهترين خدمات در زمينه شستشوي قالي هاي شما عزيزان است. در ادامه بيشتر با اين قاليشويي به عنوان بهترين قاليشويي در تهرانپارس آشنا خواهيم شد:

 

انتخاب-بهترين-قاليشويي-در-تهران

 

انتخاب بهترين قاليشويي در تهران

 

 

يكي از دغدغه هاي اصلي افراد در مورد سپردن قالي هاي خود به قاليشويي، پيدا كردن يك قاليشويي خوب است. اين روزها در تمام نقاط تهران قاليشويي هاي مختلفي روي كار آمده اند كه بسياري از آن ها به صورت غيرقانوني به اين كار مشغول هستند. خيلي از آن ها داراي فضاي مناسب براي شستشوي قالي ها نيستند و شستشوي فرش هاي مشتريان را برون سپاري خواهند نمود.

 

خيلي از قاليشويي هاي غيرحرفه اي نيز براي شستشوي كليه فرش ها از متريال نامناسب استفاده كرده و به اين شكل سعي در بالا بردن سود خود دارند. تمامي اين موارد باعث شده كه پيدا كردن يك قاليشويي مناسب، براي بسياري از افراد به يك چالش تبديل شود. اما از بين اين همه قاليشويي بزرگ و كوچك، شستشوي فرش را به كدام قاليشويي بسپاريم؟

 

در اين بين يكي از معتبرترين و نام آشناترين قاليشويي ها در تهران، قاليشويي فارسي است. اين قاليشويي توانسته در بين مردم، كيفيت خدمات خود را نشان دهد و رضايت مردمي بالا از اين قاليشويي گواهي بر اصالت و اعتبار اين قاليشويي است.

 

قاليشويي فارسي بهترين قاليشويي در تهرانپارس

 

 

قاليشويي فارسي يكي از حرفه اي ترين قاليشويي هاي تهران به شمار مي رود. اين قاليشويي از تجربه اي بيش از 15 ساله بهره مند است و از اين رو به خوبي با تمامي اصول شستشوي انواع قالي ها آشنايي خواهد داشت. كارخانه اختصاصي اين قاليشويي نيز باعث شده كه از بابت شستشوي صفر تا صد قالي ها توسط خود قاليشويي مطمئن شد.

 

قاليشويي فارسي از بهترين كارشناسان در تيم كاري خود برخوردار است و به همين دليل هر قالي به خوبي و بسته به جنسي كه داشته مورد شستشوي ويژه قرار خواهد گرفت. اين قاليشويي همچنين يكي از منصف ترين قاليشويي ها در تهران است. از اين رو شما مي توانيد با هزينه اي مناسب بهترين روش شستشو را براي قالي هاي خود در نظر بگيريد. در ادامه بيشتر با خدمات قاليشويي فارسي به عنوان بهترين قاليشويي در تهرانپارس آشنا خواهيم شد:

 

خدمات قاليشويي فارسي

تعمير-فرش-دستباف

 

1. شستشوي فرش دستباف

 

 

فرش هاي دستباف از ظرافت و حساسيت فوق العاده اي برخوردار هستند. شستشوي دستي آن ها در خانه يا سپردن اين قالي ها به قاليشويي هاي نامعتبر مي تواند آسيبي جدي به آن ها وارد كند. براي همين در انتخاب قاليشويي براي شستشوي قالي هاي دستباف بايد دقت و حساسيت بسياري به خرج داد.

 

قاليشويي فارسي داراي حرفه اي ترين و متخصص ترين كارشناسان است. اين كارشناسان به خوبي با فرش هاي دستباف و تاروپود آن ها آشنايي دارند. براي همين بهترين متريال و نيز بهترين روش شستشو را جهت حفظ كيفيت و نيز تميزي بي نظير اين فرش ها به كار خواهند گرفت.

 

2. شستشوي فرش هاي ابريشم

 

 

فرش هاي ابريشم نيز براي شستشو و مراقبت قلق خاص خود را دارند. شستشوي آن ها با مواد نامناسب و روشي غير اصولي باعث افت كيفيت آن ها خواهد شد. حال آن كه بهترين قاليشويي تهران براي شستشوي فرش هاي ابريشم نيز قاليشويي فارسي است. اين قالي ها نيز زير نظر كارشناسان برجسته تيم قاليشويي فارسي به بهترين شكل شستشو خواهند شد.

 

 

 

3. شستشوي فرش هاي ماشيني

 

 

برخلاف تصور خيلي از افراد شستشوي فرش هاي ماشيني نيز بايد به شكل اصولي انجام شود و فرش هاي ماشيني نيز ممكن است با شستشوي نامناسب آسيب ببينند. در واقع قالي هاي ماشيني را نمي توان چندان مقاوم و باكيفيتي بسيار بالا دانست. براي همين براي حفظ كيفيت اين فرش ها نيز بايد جانب احتياط را رعايت كرد. در قاليشويي فارسي شستشوي فرش هاي ماشيني نيز به صورت كاملاً حرفه اي صورت مي پذيرد.

 

 

 

4. شستشوي فرش بلژيكي

 

 

جهت شستشوي فرش هاي بلژيكي نيز قاليشويي فارسي يكي از بهترين و باسابقه ترين گزينه هاست. شما با خيالي آسوده مي توانيد فرش هاي بلژيكي ارزشمند خود را به اين قاليشويي بسپاريد.

 

 

 

5. شستشوي تابلو فرش

 

 

خيلي از افراد ممكن است در خانه تابلو فرش هاي نفيس و گرانبهايي داشته باشند. حتي اگر تابلو فرش مورد نظر ارزش مادي چنداني نداشته باشد اما احتمال داشته براي فرد مورد نظر از نظر معنوي فوق العاده باارزش باشد. از اين رو طبيعي است كه براي شستشوي آن ها به هر قاليشويي اعتماد نكنند.

 

قاليشويي فارسي اما با استفاده از بروزترين و تخصصي ترين روش ها شستشوي تابلوفرش هاي شما را انجام خواهد داد.

 

 

 

6.ارائه خدمات ترميم فرش

 

 

خيلي از اوقات ممكن است فرش ها به دلايلي جزئي زيبايي اوليه خود را از دست بدهند. به جاي خريد فرش شما مي توانيد با هزينه اي بسيار كم ضمن شستشوي فرش هاي خود، از خدمات ترميم و رفوگري فرش قاليشويي فارسي بهره مند شويد. در قاليشويي فارسي به خوبي عملياتي چون لكه برداري فرش، شيرازه دوزي فرش، ترميم پارگي فرش، ريشه بافي فرش، رنگبرداري فرش دستباف و... بر روي فرش شما انجام خواهد شد.

 

 

 

7. خدمات مبلشويي

 

 

كمتر قاليشويي را مي توان يافت كه در كنار شستشوي فرش ها، ارائه دهنده خدمات مبلشويي نيز باشد. تيم فارسي اما براي راحتي حال مشتريان خود خدمات مبلشويي در محل نيز در نظر گرفته است. از اين رو شما مي توانيد ضمن شستشوي فرش هاي خود، در خانه به كمك تيم فارسي مبلمان خود را نيز دوباره تميز و نو داشته باشيد.

 

اين تيم از بروزترين و مجهزترين دستگاه ها و تجهيزات براي شستشوي سريع مبلمان شما بهره خواهد گرفت. اين خدمات را مي توان يكي از برجسته ترين خدمات يك قاليشويي دانست. كه در اين مورد قاليشويي فارسي به بهترين شكل از عهده آن برآمده است.

 

 

 

تا به اينجا خدمات ارائه شده از سوي قاليشويي فارسي را با هم بررسي كرديم. كمتر قاليشويي را مي توان يافت كه خدمات همه جانبه اي را در زمينه قاليشويي داشته باشد. و اين موضوع به خوبي نشان دهنده آن است كه قاليشويي فارسي يك قاليشويي معتبر و نام آشنا در بين قاليشويي هاي مختلف در تهران مي باشد. در ادامه نيز كمي با ويژگي هاي اين قاليشويي آشنا خواهيم شد. ويژگي هايي كه به خوبي نشان دهنده آن هستند كه اين قاليشويي بهترين قاليشويي در تهرانپارس است.

 

 

 

9 ويژگي برتر قاليشويي فارسي

 

 

1. پاسخگويي 24 ساعته

 

 

يكي از ويژگي هاي عالي قاليشويي فارسي پاسخگويي 24 ساعته به مشتريان است. از اين رو شما مي توانيد در هر زماني با اين قاليشويي تماس گرفته و سوالات خود را پرسيده يا پيگير فرش هاي خود باشيد.

 

2. برخورداري از بزرگترين كارخانه اختصاصي

 

 

قاليشويي فارسي از بزرگترين كارخانه اختصاصي با مساحت 3000 متر برخوردار است. براي همين كليه مراحل شستشوي انواع فرش ها در محيط كارخانه اختصاصي اين قاليشويي زير نظر كارشناس انجام خواهد شد.

 

3. تحويل 48 ساعته قالي ها

 

 

شما مي توانيد در سريع ترين زمان ممكن قالي هاي خود را از اين قاليشويي تحويل بگيريد. قاليشويي فارسي تنها طي 48 ساعت شستشو و خشكشويي قالي هاي شما را انجام خواهد داد. براي همين پيش از مراسمات مختلف مي توانيد روي اين قاليشويي حساب باز كنيد.

 

4. عضو رسمي اتحاديه

 

 

قاليشويي فارسي يك قاليشويي معتبر و عضو رسمي اتحاديه است. كد اتحاديه اين قاليشويي ۰۴۶۶۰۲۳۵۴۶ مي باشد و به صورت كاملاً مجاز مشغول به فعاليت است . شما همچنين مي توانيد شماره تلفن اين مركز را از 118 دريافت كنيد.

 

5. امكان پرداخت درب منزل

 

 

براي سپردن قالي هاي خود به اين قاليشويي نيازي نيست كه به دفتر قاليشويي فارسي مراجعه كنيد. چرا كه قالي هاي شما از درب منزل از شما تحويل گرفته خواهد شد و بعد از تحويل فرش ها مي توانيد از طريق دستگاه پوز سيار، درب منزل پرداخت را انجام دهيد.

 

6. تحويل فرش ها به صورت لول و كاور شده

 

 

قالي ها بعد از شستشو براي آن كه تميزي خود را حفظ كنند اتو كشي شده و در نهايت به صورت لول شده و كاور پيچ شده به شما تحويل داده خواهند شد. از اين رو به هيچ عنوان در طي مسير آلوده نمي شوند.

 

7. استفاده از بهترين مواد شوينده

 

 

قاليشويي فارسي همواره در شستشوي قالي ها و تابلو فرش ها از بهترين متريال بهره مي گيرد. هر قالي بسته به نوع و جنس خود با بهترين مواد شوينده شستشو خواهد شد. براي همين قالي ها كاملاً تميز و خوشبو تحويل داده مي شوند.

 

8. در نظر گيري بهترين قيمت

 

 

قاليشويي فارسي همواره با حفظ كيفيت شستشو و نيز استفاده از بهترين متريال در تلاش است تا مناسب ترين هزينه را براي ارائه خدمات به مشتريان خود در نظر بگيريد. از اين رو شما مي توانيد با مناسب ترين قيمت شستشوي قالي هاي خود را به اين تيم بسپاريد.

 

9. بهره مندي از پيشرفته ترين دستگاه ها و تجهيزات

 

 

در كارخانه اختصاصي قاليشوي فارسي بروزترين و پيشرفته ترين دستگاه ها و تجهيزات به كار گرفته شده است. از اين رو هر فرش با توجه به شرايطي كه داشته با تجهيزات و دستگاه هاي مناسب به صورت كاملاً اصولي شستشو خواهد شد.پ

فروش سم

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۳:۲۵ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی