همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه

آيا مي‌توانيم فرش ماشيني را به روش آنلاين بخريم | نكاتي كه بايد بدانيد!

قاليشويي خواجه عبدالله

سمپاشي ساس

 

فارس نيوز

وقتي به يك فروشگاه فرش مي‌رويم انگار وارد دنيايي خيالي از رنگ‌ها و نقش‌ها شده‌ايم. فرش ايراني حاصل تركيب هنر ايراني و صنعت توليد فرش و قالي است. كاربرد فرش ايراني دستباف و ماشيني فقط در ايجاد زيبايي نيست بلكه يكي از بهترين كفپوش‌ها در دنيا به‌شمار مي‌رود.

 

آيا مي‌توانيم فرش ماشيني را به روش آنلاين بخريم | نكاتي كه بايد بدانيد!

همه اين ويژگي‌ها باعث مي‌شود كه بخواهيم انواعي از اين فرش‌ها را در خانه خود داشته باشيم و آن‌ها را خريداري كنيم. اما براي انجام روندهاي خريد، از ديدن انواع فرش و طرح‌ها و نقشه‌ها تا خريد و دريافت آن، از بستر اينترنت و روش خريد آنلاين هم مي‌توان استفاده كرد. در اين مطلب از فروشگاه اينترنتي الماس كوير با روش خريد اينترنتي فرش ماشيني آشنا مي‌شويم.

 

آشنايي با فرش ايراني

 

ما ايرانيان از ديرباز به حضور فرش ايراني زير پاي خود و يا ديدن تابلوهاي فرش بر ديوار خانه‌ها عادت داريم. اين درحالي است كه در بسياري از كشورهاي دنيا، حضور اين فرش نمادي از زندگي اعياني و حال‌وهواي هنر شرق به‌ويژه هنر ايراني است. درواقع فرش ايراني يكي از پرطرفدارترين انواع فرش در جهان است كه كشورهاي بسياري از مشتريان اين نوع از فرش هستند.

 

رونق هنر فرش دستباف ايراني طي دو هزار سال اخير و تا همين امروز و همچنين توليدات عالي فرش ماشيني ايراني باعث شده است، بيشتر كشورهاي اروپايي و آمريكا مشتريان دائمي فرش ايراني باشند؛ هرچند در حال حاضر رقابت زيادي بين كشورهاي ايران، تركيه، هند و چين در اين زمينه وجود دارد.

 

دلايل محبوبيت فرش ايراني

 

وجود نقشه‌ها و نمادهايي از هنر ايران باستان و زندگي و فرهنگ مردم ايران در فرش و قالي ايراني آن را به كالايي هنري تبديل كرده است. فرش ايراني داراي نقشه‌هايي اصيل و متنوع است و در سال‌هاي اخير نيز طراحان فرش ايراني اين نقشه‌ها را با خلاقيت خود و حال‌وهواي زندگي مدرن، به‌روزرساني كرده‌اند. برخي از دلايل ديگر محبوبيت فرش ايراني در دنيا را با هم مرور مي‌كنيم:

 

تنوع بالاي رنگ‌هاي به‌كار رفته در انواع فرش‌هاي ماشيني و دستباف ايراني نسبت به توليدات ديگر كشورهاي دنيا

مرغوب بودن و كيفيت عالي مواد و مصالح به كار رفته در فرش ايراني

ظرافت ويژه به‌كار رفته در طرح و نقشه فرش ايراني

كاربرد رنگ‌هاي زنده، متنوع و طبيعي در بافت فرش ايراني

نقش و نگارهاي جذاب

 

 

 

فرش ماشيني ايراني؛ تلفيق هنر ايراني و زندگي مدرن

 

در كنار فرش دستباف، فرش ماشيني ايراني نيز نامي پرآوازه در صنعت فرش جهان است. تاريخ تولد فرش ماشيني ايراني به اوايل سال‌هاي دهه پنجاه خورشيدي بازمي‎گردد؛ زماني كه نخستين گره‌هاي فرش ماشيني ايراني در كارخانجات مخمل و ابريشم كاشان توسط ماشين‌هاي مخمل‌بافي ژاكارد و با الياف مصنوعي براق زده شد. نقطه تحول گسترده صنايع فرش ماشيني ايراني به حوالي سال 1365 برمي‌گردد كه ده‌ها و صدها واحد توليدي فرش ماشيني داير شدند و تا امروز در حدود ده درصد از توليد ناخالص داخلي كشور ايران را ايجاد و تامين مي‌كنند.

 

در حال حاضر استفاده از تكنولوژي روز دنيا و بافت فرش با به‌روزترين ماشين‌آلات، سبب توليد باكيفيت‌ترين و بهترين فرش‌هاي ماشيني دنيا در ايران شده است. شركت فرش الماس كوير به‌عنوان يكي از فعالان اين عرصه با همت، تلاش و درايت مديران خود توانسته است يكي از نخستين توليدكنندگان فرش‌هاي ۱۵۰۰ شانه در دنيا باشد؛ اين در حالي است كه بسياري از كشورها هنوز در حال توليد فرش‌هايي با شانه و تراكم پايين‌تر هستند.

 

شركت فرش الماس كوير با توجه به اين‌كه فرش را نماد فرهنگي و هنري مردم ايران مي‌داند با حفظ كيفيت و مرغوبيت در امر توليد فرش، تمام تلاش خود را به كاربسته است تا بتواند بهترين فرش‌هاي ماشيني را چه در بازار داخلي و چه در عرصه بازارهاي جهاني ارائه دهد.

 

آشنايي با روش خريد اينترنتي فرش ماشيني

 

با تحول گسترده روش‌هاي بازاريابي و فروش در تمامي صنايع و كسب‌وكارها، روش خريد اينترنتي فرش نيز در ايران گسترش يافت. اين روش مزيت‌هاي بسياري دارد. يكي از اين مزايا اين است كه معمولا در اين فروشگاه‌ها مي‌توانيد فرش ماشيني را به قيمت واقعي و به قيمت كارخانه خريداري كنيد. به‌ويژه اگر اين فروشگاه توسط خود توليدكنندگان فرش ماشيني راه‌اندازي شده باشد. در ادامه برخي از مزاياي ديگر خريد فرش ماشيني به صورت اينترنتي را با هم مرور مي‌كنيم:

 

حذف هزينه‌هاي سنگين فروشگاه‌هاي فيزيكي فرش و كاهش قيمت تعيين شده براي محصول

حذف هزينه‌هاي سرسام‌آور اجاره، گرمايش، سرمايش، پاركينگ و تبليغات شهري

امكان گسترش روش‌هاي بازاريابي و تبليغات از تبليغات محيطي به تبليغات آنلاين

حذف واسطه‌هاي فروش فرش

امكان بازديد از صدها نمونه فرش ماشيني در يك جا و در كمترين زمان ممكن

امكان آگاهي از اطلاعات فرش‌هاي توليد شده به‌صورت محتواي اينترنتي متني

ارائه خدمات گارانتي محصول و اطلاعات مربوط به اين خدمات

امكان تعويض و پس دادن محصول در يك فاصله زماني مشخص بر اساس قوانين گارانتي

امكان ارسال فرش ماشيني به سراسر نقاط ايران

حذف هزينه‌هاي حضور يافتن مشتريان در فروشگاه‌هاي فيزيكي

دسترسي تمام وقت و ۲۴ ساعته به فروشگاه‌هاي اينترنتي فرش ماشيني

امكان خريد آنلاين در بستري ايمن با درگاه‌هاي پرداخت مطمئن

امكان مقايسه قيمت‌ها در سريع‌ترين زمان ممكن

اطلاع از نظرات مشتريان به صورت آنلاين در كامنت‌ها

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۴:۲۵ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی