همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه
سرويس اجتماعي باريش نيوز ، با وجود جولان كرونا در اين روزها و شرايط وخيمي كه ايجاد كرده است همچنان زندگي در جريان است و همين امر نياز به توجه و نظارت هاي جدي تري دارد تا از شيوع هرچه بيشتر اين ويروس جلوگيري شود اما متاسفانه آنچه شاهد آن هستيم كاملا برعكس اين موضوع است.
 
شايد بتوان گفت آنچه امروزه بر ما مي گذرد از تاريك ترين كابوس هاي بشريت است. مرگ بر شهر سايه افكنده و در ميان اين سايه ها هيچ مسئولي نمي تواند و يا نمي خواهد مردمي را كه در حال جان دادن اند ببيند.
 
زندگي مردم عادي و مستضعف جامعه در اتوبوس هايي مي گذرد كه به تالاب مرگ بيشتر شبيه است تا به سرويس حمل و نقل عمومي! اين تالاب مرگ در ميان خيابان هاي شهر در جريان است و خبر مرگ را هر روز بيشتر به شهر مي رساند. 
 
عدم رعايت پروتكل هاي بهداشتي، تجمع هاي خارج از اصول، عدم استفاده از ماسك، عدم رعايت فاصله گذاري اجتماعي در اتوبوس شهري اروميه جان مردم را به بازي گرفته و آن ها را به دنياي تيره و تار مرگ هرروز نزديكتر مي كند.
 
 همين امر باعث گسترش هرچه بيشتر كرونا در ميان مردم مي شود و خود و خانواده اشان را درگير اين ويروس مي كنند.
 
مقالات ديگر: تشريفات ترحيم پونك
با توجه به رده سني استفاده كنندگان اين وسيله حمل و نقل شهري، اهميت اين موضوع هرچند بيشتر مي شود و آژير خطر را محكم تر به صدا در مي آورد. كودكان و نوجوانان، زنان و مردان ميانسال و كهنسالي كه قربانيان اين بي توجهي مسئولين هستند.
 
از سويي اين قشر داراي شرايط اقتصادي متوسط رو به پاييني هستند كه در مقابله با هزينه هاي هنگفت دارو و بيمارستان و ... تواني نخواهند داشت و همين امر آن ها را در مقابل اين بيماري آسيب پذيرتر مي كند. 
 
بي توجهي مسئوليني كه خود با ماشين هاي مدل بالا در شهر تردد مي كنند و شهر و شهرنشيني را به فراموشي سپرده اند، شامل حال مردم بي نوايي كه با استفاده از اتوبوس هاي ناامن و آلوده شهري در شهر در حال رفت و آمد هستند، نمي شود. 
 
از مسئولين مربوطه انتظار مي رود دستور عمل هاي بهتري را براي مبارزه با كرونا در روش كار خود قرار دهند و با برنامه ريزي صحيح و نظارت جدي تري به وضع اسفناك اتوبوس هاي شهري رسيدگي نمايند.
مقالات ديگر: قاليشويي هفت حوض
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۵۰:۳۳ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی