همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه
فرش كهنه نما تركيبي از نقش و نگاره هاي فرش سنتي بوده كه رگه هايي از سبك مدرن در آن تنيده مي شود. در فرش هاي كهنه نما الگويي از نقشه هاي قديمي و كهن به چشم مي خورد.
 
به گزارش بازرگاني خبرگزاري مهر، در حال حاضر فرش‌هاي ماشيني از المان‌هاي بسيار تأثيرگذار براي زيباسازي دكوراسيون فضاي داخلي محسوب مي‌شوند. بر همين اساس، ردپاي اين محصولات در خانه‌هاي اغلب ايرانيان به صورت ملموس به چشم مي‌خورد. در يك نگاه كلي، فرش‌هاي موجود در بازار به دو دسته فرش ماشيني كلاسيك و فرش ماشيني مدرن و فانتزي تقسيم مي‌شوند. در اين ميان، فرش كهنه نما به علت طرح و نقشه متفاوت، اقبال و توجه طرفداران فرش ماشيني را به دنبال داشته است.
 
در سال‌هاي اخير، صنعت فرش ماشيني تغيير و تحولات چشمگيري را تجربه نموده است. دستاورد اصلي تحولات ايجاد شده، ارائه فرش‌هاي داراي نقشه‌هاي متفاوت، به منظور پاسخگويي سليقه‌هاي مختلف مي‌باشد. بدون ترديد، فرش از آيتم‌هاي حائز اهميت براي جذابيت بخشي به فضاي مورد استفاده تلقي مي‌گردد.
 
در طي اين سال‌ها، فرش‌هايي اصطلاحاً رنگ پريده و داراي رنگ كهنه، نگاه بسياري از دوستداران فرش را به خود معطوف ساخته است. اين فرش‌ها با عنوان فرش كهنه نما يا وينتيج شناخته مي‌شوند.
 
فرش كهنه نما تركيبي از نقش و نگاره‌هاي فرش سنتي بوده كه رگه‌هايي از سبك مدرن در آن تنيده مي‌شود. در فرش‌هاي كهنه نما الگويي از نقشه‌هاي قديمي و كهن به چشم مي‌خورد.
 
ظاهر عتيقه گونه فرش‌هاي وينتيج، جايگاه ويژه اي را براي اين نوع فرش ماشيني در دكوراسيون سبك مدرن به ارمغان آورده است. فرش‌هاي كهنه نما نه تنها در داخل ايران، بلكه در وراي مرزهاي كشور نيز طرفداران زيادي را به خود اختصاص مي‌دهد.
 
تجلي اصالت و هويت فضا با فرش كهنه نما
 
فرآيند توليد فرش كهنه نما با استفاده از آخرين تكنيك‌هاي طراحي و به وسيله ماشين آلات پيشرفته صورت مي‌گيرد. براي به تصوير كشيدن ظاهر رنگ پريده و كم رنگ اين نوع فرش، از تكنيك‌هاي خاصي مانند شستشو با مواد شيميايي، استفاده مي‌شود.
 
فرش ماشيني كهنه نما تكه دوزي يا چهل تكه، فلت، جزيره‌اي و سنگ شور شده، از مدل‌هاي اين نوع فرش پرطرفدار قلمداد مي‌گردند.
 
فرش وينتيج با نقش و نگاره‌هاي منحصر به فرد خود، جذابيت بصري خيره كننده اي در دكوراسيون داخلي منعكس مي‌سازد.
 
تنوع طرح و نقشه بسيار بالا، هارموني و توازن فرش ماشيني كهنه نما را با همه سبك‌هاي دكوراسيون، اعم از سنتي و مدرن، فراهم آورده است. فرش‌هاي وينتيج در فضا همانند فرش‌هاي دستبافت قديمي جلوه نمايي مي‌كنند. به عبارت ديگر، فرش كهنه نما هويت و اصالت را در چيدمان فضا القا مي‌كند.
 
 
 
طيف رنگي فرش‌هاي كهنه نما به يك بازه رنگي خاص و ويژه محدود و محصور نمي‌شود. در تاروپود اين فرش شاهد جلوه گري بازه رنگي متنوع اعم از رنگ‌هاي شاد، شاخص و خنثي هستيم. بدون اغراق، يكي از عناصر تاثيرگذار براي تبلور پويايي و نشاط در فضا، به انتخاب فرش ماشيني كهنه نما اختصاص پيدا مي‌كند. انعطاف پذيري بسيار بالاي اين نوع فرش ماشيني، شكل و شمايل متفاوتي را براي دكوراسيون فضاي داخلي رقم مي‌زند. علاوه براين، فرش‌هاي وينتيج و كهنه نما، از بهترين گزينه‌ها براي جايگزيني فرش‌هاي داراي قدمت بالا به حساب مي آيند.
 
فرش كهنه نما يا فرش ۱۲۰۰ شانه
 
فرش‌هاي ماشيني علاوه بر طرح و نقشه، از لحاظ نوع بافت، جنس نخ خاب و شانه با يكديگر از تفاوت‌هاي محسوسي برخوردار مي‌باشند. بارزترين و شاخص ترين تفاوت فرش‌هاي ماشيني ريشه در تراكم و تعداد شانه دارد. فرش كهنه نما و فرش ماشيني ۱۲۰۰ شانه نيز از اين قاعده مستثني نبوده و در مقايسه با يكديگر از تفاوت‌هاي ريز و درشتي بهره مند هستند. در ادامه به مهم‌ترين تفاوت‌هاي اين دو مدل فرش ماشيني مي‌پردازيم.
 
شايد بخواهيد بخوانيد: قاليشويي ولنجك
 
 
ضخامت: از نظر ضخامت غالباً فرش‌هاي كهنه نما معمولاً ضخامت بيشتري دارند و تراكم انها كمتر است، البته اين نوع فرشها در تراكم‌ها و شانه‌هاي مختلف از ۴۰۰ شانه تا ۱۲۰۰ شانه بافته مي‌شوند. از نظر طرح و نقشه اين مدل فرش ماشيني از تنوع بسيار بالايي بهره مي‌برد. فرش ماشيني ۱۲۰۰ شانه با تراكم ۳۶۰۰ و در رنگ‌هاي يونيك و منحصر به فرد در سطح بازار موجود مي‌باشد. در صنعت فرش، تعداد شانه و ضخامت يك فرش با يكديگر، داراي رابطه معكوس هستند. براين اساس، با افزايش تعداد شانه، ضخامت فرش كاهش پيدا مي‌كند. بنابراين، فرش‌هاي كهنه نما از ضخامت بيشتري در مقايسه با ۱۲۰۰ شانه برخوردار مي‌باشند. همچنين، ضخامت بيشتر دوام بيشتر فرش را به دنبال دارد.
 
دوام و لطافت: جنس الياف و نخ خاب به كار رفته در فرش ۱۲۰۰ شانه، نخ اكريليك هيت سيت بوده كه فاقد هرگونه حساسيت و پرزدهي مي‌باشد. ولي در فرش‌هاي كهنه نما كه در كيفيت‌هاي مختلف توليد مي‌شود به ترتيب بهترين آنها نخ بامبو (كه در ايران بسيار كم توليد مي‌شود و بسيار گران قيمت است) ولي نخ اكرليك در اكثر فرشها مورد استفاده قرار مي‌گيرد والبته در فرش كهنه نما از نخ ويسكوز و پلي استر نيز بسيار استفاده مي‌شود. براين اساس، هر دو مدل فرش ماشيني داراي لطافت و ظرافت منحصر به فردي هستند. دوام فرش با ضخامت آن ارتباط مستقيم و تنگاتنگي دارد. به همين جهت، فرش ماشيني كهنه نما از دوام بالايي بهره مي‌برد. همچنين، شانه و تراكم بالاي فرش ماشيني، افزايش لطافت و ظرافت محصول را در پي دارد. بنابراين، طول عمر فرش ماشيني ۱۲۰۰ شانه، به نسبت فرش ماشيني كهنه نما بيشتر مي‌باشد.
 
نحوه خريد اينترنتي فرش كهنه نما
 
فروشگاه اينترنتي ديجي فرش، از مراجع اصلي و معتبر فروش غير حضوري و آنلاين فرش كهنه نما در سطح كشور محسوب مي‌شود. در اين فروشگاه مدل‌هاي جديد و به روز فرش ماشيني كهنه نما و فرش ۱۲۰۰ شانه، با قيمت مناسب در دسترس خريداران و مشتريان قرار مي‌گيرد.
 
طرح‌هاي يونيك و متفاوت، عرضه محصولات به صورت مستقيم و بدون واسطه، ارسال رايگان، هفت روز ضمانت بازگشت، امكان پرداخت در محل، تضمين اصالت كالا و پشتيباني ۲۴ ساعته را مي‌توان از مزاياي شاخص فروشگاه اينترنتي ديجي فرش برشمرد.
 
احساس يك خريد فوق العاده، ماندگار و خاطره انگيز را با ديجي فرش تجربه كنيد.
 
اين مطلب، يك خبر آگهي بوده و خبرگزاري مهر در محتواي آن هيچ نظري ندارد.
 
مقالات مرتبط: قاليشويي مجيديه
 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۰۳:۰۳ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی