همه چيز دان
اينجا درباره همه چيز صحبت ميشه


معضلي به نام قاليشويي‌هاي غير مجاز در اهواز!

قاليشويي رسالت

ايسنا/خوزستان رئيس اتحاديه قاليشويي اهواز گفت: قالي شويان غير مجاز و سيار براي مردم به يك معضل تبديل شده‌اند، اين افراد اقدام به چاپ پوستر، تبليغات و نصب آن‌ها درب منازل و محيط‌هاي عمومي مي‌كنند، در حالي كه مكان دفتر و كارگاه آن‌ها مشخص نيست.

 

عبدالرحيم محلوجي در گفت و گو با ايسنا در خصوص وضعيت قاليشويي در آستانه عيد نوروز اظهار كرد: نرخ نامه قاليشويي از سال گذشته تا كنون تغييري نداشته است. متاسفانه به دليل وجود قاليشويي‌هاي غير مجاز و سيار كه ناشناخته نيز هستند، در اين رابطه شاكي‌هاي بسيار زيادي وجود دارد.

 

وي افزود: هيچ راه برخوردي با اين قاليشويي‌هاي سيار نداريم. بسياري از اين افراد در محيط‌هاي مسكوني اقدام به قاليشويي مي‌كنند و به دليل نداشتن ملك تجاري، جواز كسب ندارند و ناشناخته باقي مي‌مانند.

 

رئيس اتحاديه فرش ماشيني، پتو و قاليشويي اهواز با بيان اينكه قاليشويان غير مجاز و سيار براي مردم به يك معضل تبديل شده‌اند، گفت: اين افراد اقدام به چاپ تراكت و اتيكت و نصب آن‌ها درب منازل و محيط‌هاي عمومي مي‌كنند، در حالي كه مكان دفتر و كارگاه آن‌ها مشخص نيست.

 

محلوجي با اشاره به معضلات به ايجاد شده توسط قاليشويي‌هاي غير مجاز بيان كرد:‌ موارد بسياري از جمله عدم تحويل فرش به صاحب آن، تحويل فرش‌هاي بي كيفيت به جاي فرش مالك، عدم شست و شوي مناسب و پارگي يا زدگي در بين فرش‌ها، به وجود مي‌آيد كه مردم نمي‌توانند آن‌ها را پيگيري كنند و نيز شناسايي اين افرد كه به صورت غير مجاز كار مي‌كنند، دشوار است.

وي با بيان اينكه تعداد كارگاه‌هاي قاليشويي غير مجاز در حاشيه اهواز بسيار زياد هستند، گفت: بسياري از اين كارگاه‌هاي قاليشويي، در مناطق حاشيه‌اي اقدام به حفر چاه‌هاي غير مجاز و استفاده از برق غير مجاز مي‌كنند. با اين وجود براي تشويق قاليشويي‌هاي غيرمجاز به اخذ پروانه كسب و مجاز شدن فعاليت آن‌ها، از شركت آبفا براي آن‌ها تخفيف ۵۰ درصدي هزينه‌هاي‌ آب را گرفته‌ايم.

 

رئيس اتحاديه فرش ماشيني، پتو و قاليشويي اهواز افزود: بهترين راه براي شناسايي قاليشويي‌هاي معتبر، تماس گرفتن با اتحاديه به شماره (۳۲۲۲۰۴۶۷_۳۲۲۳۱۸۷۴) و اطمينان حاصل كردن از رسمي و معتبر بودن قاليشويي‌ها است.

 

محلوجي گفت: با توجه به اينكه در آستانه عيد نوروز قرار داريم و ميزان شست و شوي مردم افزايش مي‌يابد، بسياري از وانت‌هاي سيار كه خود را قاليشو معرفي مي‌كنند و البته كه غير مجاز هستند، فرش‌هاي دست دوم مردم را تحويل گرفته و فرش‌هايي به مراتب بي كيفيت‌تر و ارزان‌تر از فرش اخذشده را به آن‌ها تحويل مي‌دهند.

 

وي عنوان كرد: اگر بتوان شماره قاليشويي‌هاي غير مجاز را در سايت ديوار و نيز از طريق ۱۱۸، پيگيري و حذف كرد بسياري از مشكلات موجود در اين راستا حل خواهند شد.

 

محلوجي با اشاره به برگزاري جشنواره قالي در اهواز بيان كرد: جشنواره بسيار خوبي در تاريخ ۲۲ بهمن براي فروش قالي در اهواز درنظر گرفته شده است كه در اين جشنواره، فروشندگان از سود خود به ميزان ۱۵ درصد به خريداران تخفيف مي‌دهند. مكان اين جشنواره فعلا مشخص نشده است و در اين زمينه اطلاع رساني خواهد شد؛ اين جشنواره براي مردم، فرصت بسيار مناسبي خواهد بود.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۲:۲۸ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی